OPŢIONAL OBLIGATORIU. “Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional”, explică oficialii UPC, pentru Paginademedia.ro, modul în care va implementa pachetul pentru Liga I.
Cu alte cuvinte, toţi abonaţii UPC primesc automat pachetul de fotbal, pentru o lună gratuit. După o lună, abonaţii sunt cei care trebuie să anunţe dacă mai vor pachetul sau nu, pentru că acesta costă 10 lei. Dacă nu anunţă, vor plăti automat 10 lei în plus, pe lângă abonamentul lor.
De ce nu şi-a întrebat UPC mai întâi clienţii dacă vor de la început pachetul şi abia apoi să îl introducă? Paginademedia.ro a obţinut câteva răspunsuri legate de strategia aleasă de UPC, dar şi de modul în care abonaţii pot anunţa că nu vor meciurile din Liga I.
Paginademedia.ro: Din punct de vedere al relatiei cu clientii, cum interpretati faptul ca clientul este pus sa faca o actiune pentru a renunta la un pachet? De ce nu ati ales sa fie intrebat inainte de a avea pachetul? UPC: Comunicam permanent cu clientii nostri, suntem la curent cu dorintele lor si cunoastem interesul crescut pentru fotbal, de aceea am ales sa le oferim tuturor clientilor de televiziune digitala acces gratuit, timp de o luna, la cele trei canale – Look TV, Look TV HD si Look Plus HD. Decizia de pastrare sau dezactivare a pachetului optional le apartine in totalitate. Paginademedia.ro: De ce clientii trebuie sa renunte la un pachet inclus automat in oferta (gratuit), in loc ca acest pachet sa fie ales de ei inainte de a-l primi? UPC: Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional. UPC a pus la dispozitia lor o serie de metode simple si accesibile: apel la numar gratuit, accesarea paginii web dedicate, SMS cu tarif normal.
Întrebările şi răspunsurile complete:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPaginademedia.ro: Care este, practic, modul in care pachetul este inclus in grila? O luna gratuit apoi automat cu plata, daca clientul nu anunta? Cat costa? UPC: Pachetul optional Extra Fotbal este oferit gratuit, timp de o luna, tuturor clientilor existenti de televiziune digitala UPC. Dupa expirarea acestui termen, pachetul este disponibil pentru un tarif de 10 lei lunar, TVA inclus. Clientii beneficiaza de flexibilitate maxima si pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea pachetului prin apel la un numar gratuit, accesarea paginii web dedicate sau SMS cu tarif normal. Cum vor fi anunţaţi abonaţii in legatura cu pachetul de fotbal si de modul in care il pot avea in grila sau nu? Comunicarea s-a facut din timp cu fiecare client, in mod transparent, in scris. Ce se intampla daca mesajul catre abonati ajunge mai tarziu? UPC a folosit metodele clasice de comunicare cu fiecare client in parte. Care este data limita pina la care pot renunta? Daca nu se incadreaza, platesc automat abonamentul pe luna respectiva? UPC a informat clientii ca acesta este un pachet optional, prin urmare pot renunta in orice moment la optiunea Extra Fotbal. UPC le-a pus la dispozitie metode simple, accesibile - apel la un numar gratuit, accesarea paginii web dedicate sau SMS cu tarif normal. Cum se poate renunta? Cat costa SMS-ul pe care trebuie sa il trimita abonatii care nu vor? UPC a pus la dispozitie clientilor o serie de metode simple si accesibile • Apel la numar gratuit din orice retea – 0800 080 872 • Accesarea paginii dedicate, extra.upc.ro • SMS cu codul de client la 1719 (numar cu tarif normal) De ce s-a ales varianta includerii pachetului direct catre abonati? Intrucat vorbim de posturi nou introduse in grila, necunoscute inca de publicul din Romania, si tinand cont de interesul crescut al abonatilor nostri pentru fotbal, precum si de termenul scurt pana la inceperea campionatului national, am ales sa oferim gratuit timp de o luna, aceste noi canale tuturor clientilor de televiziune digitala UPC, astfel incat acestia sa poate alege in cunostinta de cauza daca pastreaza sau dezactiveaza pachetul optional Extra Fotbal. De ce nu au fost intrebati clientii daca doresc pachetul (chiar si gratuit)? Pe baza unei comunicari permanente cu clientii nostri, am identificat interesul lor crescut pentru fotbal, de aceea am ales aceasta modalitate, de a le oferi acces gratuit, timp de o luna, la posturile TV incluse in pachetul optional Extra Fotbal. De ce clientii trebuie sa renunte la un pachet inclus automat in oferta (gratuit), in loc ca acest pachet sa fie ales de ei inainte de a-l primi? Extra Fotbal este un pachet optional, oferit gratuit timp de o luna intregii baze de clienti de televiziune digitala UPC. Clientii pot alege in orice moment dezactivarea sau reactivarea acestui pachet optional. UPC a pus la dispozitia lor o serie de metode simple si accesibile: apel la numar gratuit, accesarea paginii web dedicate, SMS cu tarif normal. Din punct de vedere al relatiei cu clientii, cum interpretati faptul ca clientul este pus sa faca o actiune pentru a renunta la un pachet? De ce nu ati ales sa fie intrebat inainte de a avea pachetul? Comunicam permanent cu clientii nostri, suntem la curent cu dorintele lor si cunoastem interesul crescut pentru fotbal, de aceea am ales sa le oferim tuturor clientilor de televiziune digitala acces gratuit, timp de o luna, la cele trei canale – Look TV, Look TV HD si Look Plus HD. Decizia de pastrare sau dezactivare a pachetului optional le apartine in totalitate.
Comentarii
MODIFICAREA CONTRACTULUI
Tarifele pot fi modificate în functie de: evolutia ulterioara a pietei (inclusiv, dar nu limitativ, modificarile privind plata drepturilor de autor si a drepturilor conexe, costul licentelor de comunicatii electronice, taxe sau impozite suplimentare asupra exploatarii Retelei precum si asupra furnizarii Serviciilor), modificarea structurii si caracteristicilor Serviciilor. Noile tarife se comunica Clientului prin afisare la centrele de relatii cu clientii, prin canalul propriu, cu cel putin 30 de zile înainte de aplicare. Daca nu accepta noile tarife Clientul poate denunta unilateral Contractul cu un preaviz de 15 zile, comunicat în scris sau telefonic (dupa identificarea corecta a Clientului). Clientii care achita tarifele lunare anticipat nu vor fi afectati de eventuale majorari pentru perioada platita în avans.
NU CRED CA E BINE CUM AU PROCEDAT.
DragaDAN,
Suntem fericiti sa te anuntam ca din luna iulie iti oferim doua noi canale premium – Disney Junior si Look PLUS – pentru tine si intreaga ta familie.
Incepand cu 1 august, abonamentul tau va fi de 40 lei (TVA inclus)
Ne bucuram ca te avem alaturi si te asiguram ca vom continua sa iti oferim servicii de cea mai buna calitate.
Multumim
Echipa UPC
In conformitate cu prevederile articolului (51) alineatul (7) din Ordonanta de Urgenta nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care nu esti de acord cu modificarea pretului abonamentului, ai dreptul să denunti unilateral contractul fara despagubiri in termen de 30 de zile de la primirea prezentei scrisori. In acest sens trebuie sa te prezinti personal in orice magazin UPC pentru a depune cererea.
Este o clara majorare de pret, caci, pana in prezent, modificari in grila de programe s-au facut cu adaugare (mai rar) sau cu diminuare numar de programe, fara a se schimba contravaloarea prestatiei UPC.