Sebastian Cochinescu este, începând cu 1 iulie, noul Chief Digital Officer al Burda în România. Acesta se va ocupa de dezvoltarea domeniului online din punct de vedere conținut, grafică și tehnologie conforme cu standardele Burda Internațional.
Sebastian va stabili raporturi de business performante cu partenerii actuali și viitori ai Burda.
Despre Sebastian Cochinescu
- Sebastian Cochinescu este printre primii angajaţi ai trustului Burda Romania, el făcând parte din echipă încă din 1999.
- Timp de doi ani a fost delegat în Serbia unde a format şi dezvoltat portofoliul digital al Burda Serbia.
- Atras de tot ce înseamnă nou şi inovativ, Sebastian a devenit în 2003 consultant Apple, cu certificări obţinuţe în SUA.
- Noul CDO al trustului Burda în România are un masterat în Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (Universitatea Bucureşti) şi este pasionat de domeniul digital.
Despre segmentul digital al Burda România
Domeniul digital al Burda România și Burda Media București are site-uri în toate cele cinci domenii de interes – Lifestyle feminin, Lifestyle masculin, Parenting, Home&Deco și Culinar.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roCu o audiență care atinge peste o treime din publicul țintă online - Burda deține brand-uri puternice precum: Cosmopolitan.ro, Esquire.ro, MarieClaire.ro, RevistaIoana.ro, HarpersBazaar.ro, Femeia.ro, Mami.ro, MensHealth.ro, Amsonline.ro, Parinti.com, Miresici.ro, Casa-Gradina.ro, Story.ro, CasaLux.ro sau eCuisine.ro.
Comentarii