Cristi Marinescu, Managind Director Httpool Romania, a declarat într-un interviu acordat în exclusivitate Paginademedia.ro că firma pe care o conduce va reprezenta reţeaua Twitter în Europa Centrală şi de Est, implicit România.
Agenţia Httpool a fost aleasă de Twitter să se ocupe de vânzarea publicităţii pe reţeaua sa socială în Europa Centrală şi de Est.
Austria, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Macedonia, Romania, Serbia, Slovenia, Elveţia şi Ucraina sunt cele 11 ţări în care Httpool va reprezenta Twitter. Switzerland and Ukraine.
"În numele Twitter, Httpool va sprijini agenţiile şi brandurile să profite din plin de activitatea lor pe această reţea socială. Httpool le va oferi acestora tot ce au nevoie, de la traininguri la suport în gestionarea campaniilor şi analize cu scopul de a obţine rezultate cât mai bune", a explicat Cristi Marinescu rolul agenţiei Httpool în relaţia cu Twitter.
La rândul său, Katie Lampe a declarat pentru Paginademedia.ro că Twitter a decis să-şi găsească un reprezentant local pentru că a văzut că brandurile româneşti sunt interesate să se promoveze pe această reţea socială.
"Am văzut că există o cerere din partea brandurilor în această regiune care sunt active pe reţeaua noastră şi îşi doresc să înceapă să folosească reclamele Twitter. Credem că este important să avem o echipă locale de vânzări pentru a putea ajuta brandurile să-şi construiască strategii şi să îşi creeze campanii pe Twitter", a declarat Lampe în interviul acordat Paginademedia.ro.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, două mini interviuri, unul cu Cristi Marinescu şi unul cu Katie Lampe, directorul de vânzări al Twitter în regiunea EMEA.
Ce presupune să fii reprezentat Twitter? Concret, ce vei face tu pentru Twitter?
Cristi Marinescu: În numele Twitter, Httpool va sprijini agenţiile de marketing şi brandurile să profite din plin de activitatea lor pe această reţea socială. Httpool le va oferi acestora tot ce au nevoie, de la traininguri la suport în gestionarea campaniilor şi analize cu scopul de a obţine rezultate cât mai bune.
Httpool îşi va schimba denumirea?
Nu. Httpool este o reţea internaţioanlă de publicitate care a intrat în parteneriat cu Twitter pentru a îi reprezenta produsele publicitare în toate cele 11 pieţe pe care activează Httpool.
Cum a ajuns Twitter la voi?
Httpool are o vastă experienţă în regiune şi o reţea extinsă care le permite brandurilor din Europa Centrală şi de Est să beneficieze de reclame pe Twitter.
Care este modelul de afacere al Twitter?
Katie Lampe: Twitter are trei produse principale de publicitate
- Serviciul de Twitte-uri promovate (Tweets promoted) face ca un public cât mai numeros să aibă acces la conţinutul publicat de utilizator.
- Promoted Trends ajută brandurile să pornească conversaţii cu utilizatorii sau să le amplifice pe cele deja existente.
- Promoted Accounts le permite brandurilor să îşi crească numărul de "urmăritori" (followers) ajungând la utilizatorii care sunt deja interesaţi să găsească sau să urmărească organizaţii sau persoane similare intereselor lor.
De ce s-a decis Twitter să-şi facă un partener în România?
Am văzut că există o cerere din partea brandurilor în această regiune care sunt active pe reţeaua noastră şi îşi doresc să înceapă să folosească reclamele Twitter. Credem că este important să avem o echipă locale de vânzări pentru a putea ajuta brandurile să-şi construiască strategii şi să îşi creeze campanii pe Twitter.
Unde se situează România din punct de vedere al utilizării reţele Twitter în comparaţie cu alte pieţe din regiune?
Nu putem dezvălui numărul utilizatorilor, dar România este o piaţă sănătoasă. Atenţia noastră este să creăm pentru utilizatorii noştri şi să livrăm ROI pentru advertiseri. Avem peste 271 de milioane de utilizatori, iar mesajele Twitter sunt difuzate peste tot, de la show-uri de televiziune, ziare şi până la site-uri web.
Având în vedere că Twitter este un partener al evenimentelor petrecute în timp real în lume, suntem strânşi legaţi de intereselor oamenilor. În consecinţă putem să potrivim brandurile cu persoanele care ar putea fi interesate de ele. Iar advertierii mulţumiţi dovedesc că acest model funcţionează foarte bine.
Natura "mobilă" a reţelei Twitter ne face să fim o opţiune extrem de atractivă pentru branduri. Potrivit celor mai recente date de care dispunem, 80% dintre veniturile din publicitate provin din piaţa de telefonie mobilă.
În ce alte ţări din regiune mai aveţi reprezentanţi?
Reclamele Twitter sunt disponibile în 35 de pieţe din EMEA.
De ce credeţi că eixstă o aşa mare diferenţă înre numărul de utilizatori de Facebook şi cel al reţelei Twitter. Este România un caz special? De ce?
Nu există niciun alt serviciu pe planetă care să fie simultan public, în timp real, conversaţional şi distribuit în mai mult de 500 de milioane de Twitter-uri pe zi şi 271 de milioane de ultilizatori activi. Oamenii se întorc la Twitter pentru a fi cât mai aproape de lucrurile la care ţin, precum ştirile care le pot afecta viaţa. Pe Twitter, oamenii vorbesc despre ceea ce le pasă şi despre ce se întâmplă lângă ei, chiar acum.
Care este următorul pas în ceea ce priveşte România?
Suntem încântaţi să continuăm să ajutăm brandurile din România să crească pe Twitter.
Cum vezi viitorul Twitter sau viitorul reţelelor sociale în general? Cum vor afecta ele societatea?
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roNu pot să speculez cu privire la social media în general, dar pot spune că sunt multe oportunităţi ce privesc Twitter pentru a putea ajunge la fiecare persoană de pe planetă. Lucrăm în permanenţă ca produsele noastre să facă ca Twitter să funcţioneze mai bine şi mai uşor.
Comentarii