Burda Media Bucureşti a anunţat închiderea revistei FHM România, publicaţie care a intrat în portofoliul grupului odată cu preluarea Sanoma Hearst.
„Burda Media Bucureşti agreează să incheie contractul de licenţă cu Bauer Consumer Media Limited pentru editarea în România a revistei FHM”, au anunţat reprezentanţii grupului.
Publicaţia avea trei angajaţi permanenţi, printre care redactorul-şef, Horia Ghibuţiu, şi lucra cu mai mulţi colaboratori. În urma închiderii, toţi cei trei angajaţi vor părăsi grupul.
Titlul FHM este prezent pe piaţa din România de 13 ani. Ultima ediţie publicată în România a revistei FHM este cea de iulie-august, prezentă la punctele de difuzare a presei.
FHM a vândut în primul trimestru al anului o medie de 4.600 de exemplare pe apariţie, potrivit celor mai recente date disponibile pe site-ul Biroului Român de Audit Transmedia.
Recent, Burda Media a mai decis să renunţe la un titlu deţinut în trecut tot de Sanoma. Este vorba despre revista Story, după cum paginademedia.ro a anunţat în exclusivitate AICI.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii