Postul MGM, preluat de AMC odată cu Chello Media, îşi va schimba numele în AMC, anunţă Hollywood Reporter.
Acest rebranding marchează extinderea AMC în afara teritoriului Statelor Unite. Postul a devenit popular peste Ocean în ultimii ani, odată cu difuzarea serialelor Mad Men şi The Walking Dead.
Postul MGM, care difuzează filme din arhiva propriei case de producţie - Metro-Goldwyn-Mayer, a intrat în România în anul 2006.
„AMC va începe lansarea unor versiuni locale pe platforme de cablu şi satelit din Europa, America Latină, Africa, Asia şi în ţări din Orientul Mijlociu, în acest an”, au declarat reprezentanţii companiei.
Postul va difuzat câteva seriale originale marca AMC precum „Halt and Catch Fire” sau „The Divide”, dar va avea şi producţii marca MGM, Paramount şi Sony.
Luna trecută AMC Networks a anunţat rebrandingul companiei Chello Media, achiziţionată pentru suma de 1 miliard de dolari, în AMC International.
AMC International (fostul Chello Media) este prezent şi în România.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
- Iulie 2012: Chello Media cumpără "MGM Networks" de la MGM (cu excepţia operaţiunilor din SUA, Canada, UK, Germania, Brazila şi Australia);
- Octombrie 2013: Liberty Global vinde Chello Media către AMC Networks (cu excepţia operaţiunilor din Belgia, Olanda şi Luxembourg);
- Iulie 2014: AMC redenumeşte compania "Chello Media" în "AMC Networks International";