McCann Erickson şi Ogilvy&Mather Romania se află în acest an pe lista câştigătorilor unuia dintre cele mai recunoscute festivaluri de publicitate din lume, CLIO Awards.
În cadrul categoriei "Direct", McCann Erickson a câştigat trofeul de argint pentru campania "Bucharest not Budapest" realizată pentru brandul ROM.
La categoria Film, spotul „Miracolul” - creat de Ogilvy&Mather Romania pentru promovarea celei de-a opta ediţii a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Anim’Est 2013 – a castigat trofeul Bronz.
https://www.youtube.com/watch?v=WXG1u9VyRjc
Aflate la cea de a 55-a editie, CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaţionale de publicitate din lume, organizate anual pentru a recompensa inovaţia şi excelenţa creativă în advertising, design si comunicare.
Având unul dintre cele mai stricte procese de selecţie - juriul categoriilor evaluează peste 10,000 de intrări din întreaga lume şi doar circa 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro"Ma bucur enorm ca tot efortul depus in ultimii ani pe acest proiect a fost rasplatit din plin prin acest premiu la CLIO, la o categorie la care in general nu este foarte usor sa castigi: Film!"- a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather Romania.
O fi avand vro legatura cu clipul.. miraculos?...
Incurcate caile Domnului... Ponta..