Facebook a început să îi curteze pe marii producătorii de conţinut de pe YouTube şi pe starurile acestora pentru a îşi distribui direct pe reţeaua de socializare clipurile pe care în prezent aceştia le postează pe site-ul de partajare de fişiere video deţinut de Google, scrie Mediafax, care citează theguardian.com.
Miza strategiei Facebook este aceea de a concura pe această această piaţă cu YouTube şi de a atrage din veniturile din publicitate pe care le înregistrează în prezent site-ul deţinut de Google, scrie theguardian.com.
Potrivit online.wsj.com, deja unii producători de conţinut pentru YouTube, inclusiv Maker Studios, parte a Walt Disney Co., şi Collective Digital Studio, au început experimentele în acest sens şi au distribuit pe Facebook o parte dintre cele mai cunoscute seriale ale lor difuzate pe YouTube.
Astfel, seria animată "Annoying Orange", creată studiourile Collective, a devenit disponibilă şi pe reţeaua de socializare. Aceste clipuri video le apar utilizatorilor Facebook în cadrul fluxului de ştiri ("news feed") şi pe paginile individuale ale creatorilor acestora.
De asemenea, potrivit relatărilor din presa americană, Facebook ar fi angajat deja o echipă în Los Angeles pentru a curta aceste companii şi starurile lor. În plus, compania lucrează la o nouă unitate de publicitate pentru a concura cu veniturile pe care aceştia ar putea să le primească de la YouTube.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roStrategia competitivă a Facebook nu este o surpriză, în condiţiile în care se estimează că veniturile din publicitate ale lui YouTube vor creşte de la 5,9 miliarde de dolari, în 2014, la 8,9 miliarde de dolari, în 2016.
Trimite un comentariu