Romtelecom şi Cosmote România au demarat campania care precede intrarea noului brand Telekom Romania pe piaţa locală.
Sub sloganul “Aprindem Magenta!”, Telekom Romania va deveni primul brand lansat de consumatori, printr-o serie de evenimente dedicate, ce vor avea loc în Bucureşti (Piaţa George Enescu), Iaşi (Esplanada Palatul Culturii) şi Cluj-Napoca (Piaţa Unirii), în data de 13 septembrie, potrivit unui comunicat de presă.
În cadrul show-ului găzduit de Smiley şi Bartoş, toate evenimentele din oraşe vor fi conectate, printr-o transmisiune în direct de la evenimentul de lansare ce are loc şi în Berlin, astfel încât Germania să ureze bun venit României în marea familie internaţională Telekom.
Românii sunt invitaţi să participe la spectacolele interactive. Show-ul va fi controlat de către consumatori prin aplicaţia HAI! (Play Store şi App Store). Astfel, aceştia vor avea oportunitatea să voteze următoarele piese ce vor fi interpretate pe scenă, să fie parte din cel mai mare “share-fie”, să participe la primul karaoke interactiv între oraşe şi să fredoneze melodii consacrate alături de cântăreţi apreciaţi şi trupe renumite, cum ar fi Inna (Bucureşti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) şi 3SudEst (Iaşi).
La sfârşitul spectacolului, ei vor aprinde împreună experienţa Magenta în toate cele 3 oraşe.
Evenimentul se va desfăşura sâmbătă, 13 septembrie, începând cu ora 18:00. Intrarea este liberă.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
vreo flacara?
Telekom nu vine cu un nume si cu un brand. romanii nu stiu ce este si nu s-a straduit nimeni sa afle, deci probabil servicii proaste, tarife la fel.