PREVIZIUNI. Piaţa locală de publicitate va creşte cu 2.8% până la finalul anului 2014, evoluţie datorată în principal expansiunii mediului digital (+12%), potrivit estimărilor Zenith Romania.
Se aşteaptă ca până la sfârşitul acestui an, totalul investitiilor din media sa ajunga la suma de 394 de milioane de dolari, anunţă compania de media.
Publicitatea pe dispozitivele mobile (incluzand display, classified, search si in-app ads livrate pe smartphone-uri si tablete) este de departe segmentul cu cea mai rapida evolutie, mai spus reprezentanţii Zenith.
TV-ul ramane mediul care atrage cea mai mare parte a investitiilor in publicitate (64%), urmat de digital cu 14% si outdoor cu 10%.
La nivel de macro categorii, Produsele Alimentare (16%), Medicamentele & Produsele pentru sanatate (14%), FMCG - non alimentare (12%) si Retail-ul (10.1%) acopera jumatate din totalul investitiilor media.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roLa nivel global, digitalul contribuie la cresterea cu 5 - 6% a consumului de publicitate
Dezvoltarea accelarata a tehnicii digitale va ridica piata globala de publicitate cu 5.3% in 2014, de la 3.9% in 2013. Investitiile media la nivel global vor atinge US$ 523 miliarde in cursul acestui an. Publicitatea online este mediul cu cea mai rapida evolutie (+ 17.1% in acest an).
Trimite un comentariu