Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează o serie de seminarii specializate, cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing şi branding, scrie Mediafax.
"O campanie de media este eficientă dacă foloseşte date de audienţă exacte, indicatori de performanţă adecvaţi şi instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să îşi eficientizeze modul în care foloseşte bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS şi MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziţia specialiştilor pentru realizarea strategiilor de media şi modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piaţă. Accentul este pus pe utilitate, transparenţă, credibilitate, standardizare, măsurabilitate şi eficienţă", a declarat Arina Ureche, directorul general al BRAT.
În cadrul seminariilor, experţii BRAT prezintă metode concrete prin care specialiştii cu atribuţii manageriale în marketing, branding şi comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media şi în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audienţa, traficul şi investiţiile în publicitate, fie că este vorba de mediul online, fie de presă scrisă.
Primul seminar s-a desfăşurat pe 25 septembrie şi a avut tema "Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding şi comunicare pentru domeniul financiar, bancar şi al asigurărilor".
Următorul seminar va avea loc pe 16 octombrie, la Bucureşti, şi va fi dedicat sectorului bunurilor de larg consum, respectiv zonei produselor alimentare. Alte două seminarii de acest gen vor fi dedicate sectorului cosmeticelor şi produselor de infrumuseţare şi celui de IT şi telecomunicaţii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu