Ediţia de aseară a show-ului MasterChef a ţinut în faţa televizoarelor 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară în cele aproape două ore de difuzare. Pe acelaşi interval, Kanal D a fost al doilea, cu serialul Trădarea, în timp ce Antena 1 a fost pe locul patru.
Pe publicul comercial, bătălia s-a dat între Pro TV, cu cei mai mulţi telespectatori, şi Antena 1, care a avut cifre aproape la jumătate faţă de concurenţă.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de marţi seara, pe intervalul MasterChef:
NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV a avut 1,7 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Kanal D a fost pe locul al doilea cu aproape 1,3 milioane de telespectatori, cu serialul Trădarea. Postul Antena 3 a fost ocupantul locului trei pe intervalul show-ului culinar. Antena 1 a fost pe patru, cu un film artistic, Hellboy şi Armata de aur.
URBAN. MasterChef a avut, la oraşe, 863.000 de telespectatori în fiecare minut de difuzare, la distanţă de locul doi, unde s-a aflat Kanal D. Şi la oraşe, Antena 1 a fost pe locul patru în audienţe, cu o medie de 405.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, a condus tot show-ul de pe Pro TV, cu o medie de 531.000 de persoane. Locul doi a fost al Antenei 1, cu 281.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV, marţi, 21 octombrie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Post | Nr persoane | Rtg | Share (%) |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.741.000 | 9,4 | 18,0 |
2 | Kanal D | 1.287.000 | 7,0 | 13,3 |
3 | Antena 3 | 701.000 | 3,8 | 7,3 |
4 | Antena 1 | 649.000 | 3,5 | 6,7 |
5 | TVR 1 | 393.000 | 2,1 | 4,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 21 octombrie, pe intervalul MasterChef, în mediul URBAN:
URBAN
Post
Nr persoane
Rtg
Share(%)
1
Pro TV
863.000
8,6
16,4
2
Kanal D
722.000
7,2
13,8
3
Antena 3
472.000
4,7
9,0
4
Antena 1
405.000
4,0
7,7
5
National TV
194.000
1,9
3,7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 21 octombrie, pe intervalul MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL
Post
Nr persoane
Rtg
Share (%)
1
Pro TV
531.000
10,6
24,5
2
Antena 1
281.000
5,6
13,0
3
Kanal D
216.000
4,3
10,0
4
Antena 3
101.000
2,0
4,7
5
Acasa
95.000
1,9
4,4
Comentarii