Skip to main content

Ce a făcut MasterChef singur pe tronson, fără concurentul Hell' Kitchen. Audienţe mai mari pentru show-ul Pro TV

 
Chefii MasterChef
Chefii MasterChef

Chefii MasterChef

Publicitate

MasterChef a fost aseară singurul show culinar pe intervalul de difuzare, plasând Pro TV pe prima pozţie în topurile de audienţă. Deşi iniţial Antena 1 îşi propusese să dea Hell's Kitchen luni şi marţi, programul este în fiecare săptămână numai lunea. Aseară, MasterChef s-a intersectat cu filmul Jaf în stil italian.

Audienţele? MasterChef a avut o audienţă peste seara de luni, când se bătea cu Iadul bucătarilor şi a peste Kanal D (cu serialul Trădarea) şi Antena 1.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, AUDIENŢA pe intervalul emisiunii culinare de la Pro TV.

NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit, la nivelul întregii ţări, de 1.673.000 de telespectatori. Pro TV a fost urmat de Kanal D, cu 1.220.000 de telespectatori, şi Antena 1 (979.000). Antena 1 a difuzat pe intervalul emisiunii culinare filmul "Jaf în stil italian".

URBAN. La oraşe, emisiunea de pe Pro TV a fost urmărită de 992.000 de telespectatori, clasându-se astfel pe prima poziţie în topul audienţei. Kanal D a obţinut o audienţă de 654.000 de telespectatori, iar filmul de pe Antena 1 a fost urmărit de 559.000 de orăşeni.

COMERCIAL. La nivelul publicului format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV şi-a păstrat poziţia de lider, cu 629.000 de telespectatori. Pe acest segment de public, locul doi a fost ocupat de Antena 1 (335.000 de telespectatori), urmată de Kanal D (185.000).

Audienţa posturilor TV, marţi, 30 septembrie, pe intervalul MasterChef, la nivel NAŢIONAL:

Nr. Telespectatori Rtg Share
Pro TV 1.673.000 9 17.6
Kanal D 1.220.000 6.6 12.8
Antena 1 979.000 5.3 10.3
Antena 3 621.000 3.4 6.5
TVR 1 383.000 2.1 4
Romania TV 329.000 1.8 3.5
Acasa 306.000 1.7 3.2
Prima TV 293.000 1.6 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 30 septembrie, pe intervalul MasterChef, în mediul URBAN:

Nr. Telespectatori Rtg Share
Pro TV 992.000 9.9 19.1
Kanal D 654.000 6.5 12.6
Antena 1 559.000 5.6 10.8
Antena 3 420.000 4.2 8.1
Acasa 166.000 1.7 3.2
Romania TV 151.000 1.5 2.9
Prima TV 134.000 1.3 2.6
TVR 1 129.000 1.3 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, marţi, 30 septembrie, pe intervalul MasterChef, pe segmentul COMERCIAL:

Nr. Telespectatori Rtg Share
Pro TV 629.000 12.5 28.1
Antena 1 335.000 6.7 14.9
Kanal D 185.000 3.7 8.2
Acasa 111.000 2.2 4.9
Antena 3 82.000 1.6 3.6
Prima TV 78.000 1.5 3.5
TVR 1 51.000 1 2.3
Romania TV 24.000 0.5 1.1

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • simistef simistef
    Si iata ca si trustul Pro difuzeaza pe Voyo "Bucataria Iadului". Cea originala si buna:
    http://voyo.ro/emisiuni/11499-bucataria-iadului
  • Donose Alexandru Donose Alexandru
    antena 1 - mereu aproape :)))))))
  • mad79 mad79
    Intotdeauna este bine venit un film cu Charlize Theron!!!
  • sicGal sicGal
    valabil si la urban & commercial.
    Si pe buna dreptate, filmul este mult mai reusit decat HK:))
  • Adi Adi
    aproape dublu Pro fata de Antene. În scurt timp ar trebui să se rebrenduiască în Atela 1, Atela 3 etc.
  • Dan Dan
    lol, antena a facut cu un film o audienta mai mare pe national decat cu hell's kitchen.
    R.I.P :))

Trimite un comentariu

sus