EXERCIŢIU DE IMAGINAŢIE. Paginademedia.ro i-a provocat pe oamenii din publicitate la un exerciţie de imaginaţie: cu ce produse s-ar putea asocia candidaţii la alegerile prezidenţiale? Ce slogan li s-ar potrivit?
Primul set de răspunsuri vine de la Sorin Psatta, Integrated Communication Director la agenţia BBDO. Psatta a fost desemnat „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare” la Premiile de Excelenţă IAA de la începutul acestui an.
Vom continua seria şi cu alte răspunsuri.
- Premierul Victor Ponta s-ar potrivi cu CEC Bank, spune Psatta, pentru că "este un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele."
- Elena Udrea ar fi KFC, "pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”. "Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale."
- Monica Macovei - Ambi Pur, pentru că "elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera"
- Un răspuns savuros şi pentru Teodor Meleşcanu - "Pate Sibiu". De ce? Publicitarul trimite la textul reclamei: "există un loc, bănuit de mulţi dar ştiut de foarte puţini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul" . Ar schimba sloganul: "Din secretele tradiţiei" (cum se promovează pateul acum) în "Din tradiţia secretelor".
Răspunsurile complete ale lui Sorin Psatta la exerciţiul de imaginaţia propus de Paginademedia.ro:
Victor Ponta - CEC
C.E.C./Ponta. Un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele.
L-as pastra pe Brancusi pe post de endorser, si l-as inregistra spunand ceva gen: „sa nu uitati ca tara asta n-a fost a inaintasilor nostri si nici nu este a noastra, ci intotdeauna va fi a voastra, a urmasilor vostri si a urmasilor urmasilor vostri”, bifand astfel si plagiatul si minciuna. Este un brand puternic si cunoscut, care isi redefineste in permanenta consumatorii...
Elena Udrea - KFC
KFC/Udrea, pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”, pentru ca in ultimele lor reclame apar tinere descurcarete si pentru ca semneaza: "KFC - oameni pe bune, povesti pe bune, pui pe bune", utilizand in exces atributul favorit al candidatei, si anume faptul ca este "buna" (adevar cu care intreg electoratul este de acord).
Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale.
Monica Macovei - Ambi Pur
"Noul Ambi Pur/Monica Spray iti poate face zilele mai frumoase atat la birou, cat si acasa. Pentru ca Ambi Pur/Monica elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera.
Ambi Pur/Monica Spray. Ideal pentru toate spatiile inchise. Previne aparitia daunatorilor si elimina petele dificile de pe blaturi.
Este un brand adresat celor obsedati de curatenie, in cel mai extins sens al cuvantului."
Klaus Iohannis - Hornbach. Până şi sloganul Horbach merită păstrat: "mereu găseşti câte ceva de făcut"
Cred că Iohannis are deja campania on-air, de multă vreme, brandul este Hornbach (sau Werner?), promisiunea: "calitate germană la preţuri româneşti", până şi sloganul poate fi păstrat: "mereu găseşti câte ceva de făcut" (chiar şi în "ţara lucrurilor bine făcute" hehe). Brandul e mainstream şi se adresează tuturor.
Meleşcanu: Pate Sibiu - "Din tradiţia secretelor"
Meleşcanu ar putea fi pateul Sibiu (sau pateul Meleşcanu?), cu un copy asemănător unei reclame mai vechi a brandului: "există un loc, bănuit de mulţi dar ştiut de foarte puţini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul Sibiu (sau pateul Meleşcanu?)", aş schimba doar semnătura brandului, "din secretele tradiţiei" ar deveni "din tradiţia secretelor". Este un brand premium, pour les connoiseurs...
Vezi toate răspunsurile din seria Ce produse ar fi candidaţii:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Mi se pare super si relevant.