Skip to main content

Ce produse ar fi candidaţii? (1) Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea - KFC. Macovei - Ambi Pur. Citeşte un spumos exerciţiu de imaginaţie la care răspund publicitarii

 
Udrea KFC
Udrea KFC

Macovei Ambi Pur
Colaj Paginademedia.ro

Publicitate

EXERCIŢIU DE IMAGINAŢIEPaginademedia.ro i-a provocat pe oamenii din publicitate la un exerciţie de imaginaţie: cu ce produse s-ar putea asocia candidaţii la alegerile prezidenţiale? Ce slogan li s-ar potrivit?

Primul set de răspunsuri vine de la Sorin Psatta, Integrated Communication Director la agenţia BBDO. Psatta a fost desemnat „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare” la Premiile de Excelenţă IAA de la începutul acestui an.

Vom continua seria şi cu alte răspunsuri.

- Premierul Victor Ponta s-ar potrivi cu CEC Bank, spune Psatta, pentru că "este un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele."

- Elena Udrea ar fi KFC, "pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”. "Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale."

- Monica Macovei - Ambi Pur, pentru că "elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera"

- Un răspuns savuros şi pentru Teodor Meleşcanu - "Pate Sibiu". De ce? Publicitarul trimite la textul reclamei: "există un loc, bănuit de mulţi dar ştiut de foarte puţini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul" . Ar schimba sloganul: "Din secretele tradiţiei" (cum se promovează pateul acum) în "Din tradiţia secretelor".

Răspunsurile complete ale lui Sorin Psatta la exerciţiul de imaginaţia propus de Paginademedia.ro:

Victor Ponta - CEC

Ponta CEC
Colaj Paginademedia.ro

C.E.C./Ponta. Un brand care se mandreste neintrerupt ca'i romanesc, indeosebi din cauza faptului ca, in rest, sta cam prost la toate capitolele.

L-as pastra pe Brancusi pe post de endorser, si l-as inregistra spunand ceva gen: „sa nu uitati ca tara asta n-a fost a inaintasilor nostri si nici nu este a noastra, ci intotdeauna va fi a voastra, a urmasilor vostri si a urmasilor urmasilor vostri”, bifand astfel si plagiatul si minciuna. Este un brand puternic si cunoscut, care isi redefineste in permanenta consumatorii...

Elena Udrea - KFC

KFC/Udrea, pentru ca acolo mancarea este mereu buna de te lingi pe degete si insasi „viata are gust bun”, pentru ca in ultimele lor reclame apar tinere descurcarete si pentru ca semneaza: "KFC - oameni pe bune, povesti pe bune, pui pe bune", utilizand in exces atributul favorit al candidatei, si anume faptul ca este "buna" (adevar cu care intreg electoratul este de acord).

Brandul e juvenil si jucaus, iar consumatorii sunt in cautare de senzatii aflate la limita sigurantei medicale.

Udrea KFC
Colaj Paginademedia.ro

Monica Macovei - Ambi Pur

Macovei Ambi Pur
Colaj Paginademedia.ro

"Noul Ambi Pur/Monica Spray iti poate face zilele mai frumoase atat la birou, cat si acasa. Pentru ca Ambi Pur/Monica elimina cu adevarat mirosurile neplacute, nu doar le acopera.
Ambi Pur/Monica Spray. Ideal pentru toate spatiile inchise. Previne aparitia daunatorilor si elimina petele dificile de pe blaturi.
Este un brand adresat celor obsedati de curatenie, in cel mai extins sens al cuvantului."

Klaus Iohannis - Hornbach. Până şi sloganul Horbach merită păstrat: "mereu găseşti câte ceva de făcut"

Iohannis Hornbach
Colaj Paginademedia.ro

Cred că Iohannis are deja campania on-air, de multă vreme, brandul este Hornbach (sau Werner?), promisiunea: "calitate germană la preţuri româneşti", până şi sloganul poate fi păstrat: "mereu găseşti câte ceva de făcut" (chiar şi în "ţara lucrurilor bine făcute" hehe). Brandul e mainstream şi se adresează tuturor.

Meleşcanu: Pate Sibiu - "Din tradiţia secretelor"

Melescanu Pate Sibiu
Colaj Paginademedia.ro

Meleşcanu ar putea fi pateul Sibiu (sau pateul Meleşcanu?), cu un copy asemănător unei reclame mai vechi a brandului: "există un loc, bănuit de mulţi dar ştiut de foarte puţini, unde secretele încă se păstrează; din acel loc vine pateul Sibiu (sau pateul Meleşcanu?)", aş schimba doar semnătura brandului, "din secretele tradiţiei" ar deveni "din tradiţia secretelor". Este un brand premium, pour les connoiseurs...

Vezi toate răspunsurile din seria Ce produse ar fi candidaţii:

Sorin Psatta: Ponta ar fi CEC: mândru că e român, pentru că, în rest stă cam prost la toate capitolele. Udrea - KFC. Macovei - Ambi Pur.

Liviu David: Ponta - Lecitină, Tăriceanu - Q Fort, Vadim oferă "Senzaţii tari, româneşti". Diaconescu - Tomberon"

Şerban Alexandrescu: Iohannis - Reiffeisen, Udrea - un Mercedes din 2004: ţi-ai făcut damblaua cu el, însă azi te rupe în service, înghite bani

Răzvan Căpănescu: Iohannis - Apă plată. Ponta: adezivul Picătura. Slogan: Preşedintele care ne uneşte. Împotriva lui

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • biro biro
    foarte tare colajele.. felicitari
  • eu eu
    Excelent, Sorin! Salutari!
  • antoaneta banu antoaneta banu
    Va invit sa cititi acest articol.
    Mi se pare super si relevant.

Trimite un comentariu

sus