Platforma de ştiri şi timp liber Metropotam introduce un model de taxare, ce permite plătitorilor, printre altele, să scape de reclamele de pe site. Cronicile de locuri sau recomandările de vacanţă vor fi în continuare gratuit, urmând ca după o perioadă de cinci zile să fie arhivate şi disponibile doar membrilor plătitor.
Ce beneficii vor avea membrii:
- Membrii primesc alerte despre tot ce e nou.
- Site-ul este fără reclame pop-up sau bannere.
- Membrii au acces exclusiv la arhiva de cronici de ieşit şi recomandări de vacanţă.
- Aceştia pot beneficia de oferte speciale pe care Metropotam le obţine frecvent - bilete, consumaţii gratuite, acces backstage la concerte, promoţii dedicate şi multe altele.
- Periodic aceştia pot participa la evenimente exclusiv făcute pentru membri.
Taxele sunt de 39 de lei pe trei luni, 59 de lei pentru şase luni şi 99 de lei pe an. „Mai puţin de 10 lei pe lună. Adică vreo 2 beri. Sau o shaorma. Sau mai puţin decât un pachet de ţigări. Sau şi mai puţin decât un bilet la film sau teatru. Sau si mai puţin decât o cartela pe-o lună la metrou sau RATB”, se promovează cei de la Metropotam.
Potrivit SATI, Metropotam a avut în septembrie aproape două milioane de afişări şi 517.000 de vizitatori unici.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii