Publicitatea de pe TV rămâne cel mai eficient tip de promovare, urmată de reclama de pe online şi radio. Ziarele şi revistele au ajuns însă pe ultimul loc în topul celor mai eficiente medii de promovare, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Deloitte, în ultimii patru luni.
Studiul este realizat pe baza unor metode de cercetare calitative, respectiv o serie de interviuri cu manageri cheie din companii mari şi mijlocii. Rezultatele acestei cercetării au fost prezentate în cadrul evenimentului "Ziua Publicităţii", organizat de IAA.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, clasamentul celor mai eficiente medii de promovare, potrivit unui studiu Deloitte.
- 35 % dintre persoanele intervievate au explicat că publicitatea televizată poate furniza o audienţă masivă clienţilor. Posturile de televiziune au fost primele alegeri pentru marile branduri naţionale.
- 23% pe lângă promovarea tradiţională, publicitatea online poate oferi imediat vizitatori — printr-un simplu click şi furnizează rezultate măsurabile.
- 18% având în vedere miliardele de oameni din întreaga lume care activează în social media acest mediu este o modalitate de a ajunge la un număr foarte mare de persoane la un preţ relatv scăzut.
- 10% Radioul continuă să fie o modalitate puternică prin care companiile şi brandurile pot crea o relaţie cu cei care le consumă produsele.
- 10% Publicitatea Outdoor este mediul care este răspândit peste tot şi nu poate fi închis. Oamenii petrec destul de mult din timpul lor în afara casei şi, în consecinţă, sunt "atinşi" de mesajele publicitare stradale.
- 5% Ziarele şi revistele au pierdut foarte mult din audienţă de când oamenii au început să-şi ia informaţiile din atât de multe surse, cum se întâmplă astăzi.
Despre studiu
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roStudiul a fost realizat de compania de cercetare de piaţă Deloitte. În ultimele patru luni, Deloitte a realizat o serie de interviuri cu mai mulţi manageri în companii medii şi mari din următoarele sectoare: FMCG, Telecom, Retail, Pharma, Financial Services, Media/ Agenţii de publicitate.
De asemenea, punctul de vedere al celor mai importanţi operatori de televiziune au fost, de asemenea, surprinse în interviurile realizate.
copy-paste tradus prost