YouTube ia în considerare introducerea unui serviciu contra cost care să le permită utilizatorilor excluderea reclamelor care rulează pe site, în condiţiile în care compania vrea să-şi crească veniturile prin dezvoltarea unor servicii cu plată, scrie Mediafax.
"Consumatorii vor putea alege să vadă reclamele sau să plătească o taxă, ceea ce reprezintă un model interesant. Există deja mai multe aplicaţii mobile care le permit utilizatorilor să aleagă dacă vor ca reclamele să le fie afişate pe ecran sau să plătească pentru a evita acest lucru", a declarat Susan Wojcicki, directorul general executiv al YouTube.
Wojcicki a decis orientarea companiei spre introducerea serviciilor cu plată.
"YouTube se bazează, în acest moment, pe publicitate, ceea ce este excelent, pentru că asta ne-a permis accesul la un miliard de utilizatori. Dar va fi un moment în care oameni nu vor mai vrea să vadă reclame", a declarat Wojcicki.
YouTube lucrează la un model de afacere bazat pe plata unor abonamente, marcând o schimbare importantă faţă de conceptul centrat pe publicitate, care a transformat platforma în cel mai mare site video din lume.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎn luna iunie, YouTube a anunţat că intenţionează să lanseze un serviciu contra cost de streaming de muzică, care va exclude reclamele. Proiectul nu a fost, însă, pus în aplicare, întrucât divizia Google a primit critici de la organizaţii ale producătorilor privind termenii nefavorabili ai contractelor impuse de companie.
Trimite un comentariu