AUDIENŢE. Televiziunile de ştiri au avut audienţe mult peste media staţiilor în duminica alegerilor, pe durata întregii zile.
Antena 3 a avut cea mai bună audienţă dintre canalele de ştiri după media pe ziua de ieri. La oraşe, postul deţinut de familia Voiculescu a fost pe prima poziţie în clasamentul general, peste Pro TV. La oraşe şi pe segmentul comercial, Antena 3 a fost pe locul al doilea.
De la ora 7.000 şi până la miezul nopţii, toate posturile de ştiri au avut poziţii bune în clasament. România TV şi Realitatea şi-au împărţi locurile 4-5. Digi 24 a avut o poziţie foarte bună la oraşe: locul şase.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele medii pe toată ziua de ieri, în intervalul 7.00-24.00:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post TV în intervalul 7.00-24.00 a fost Pro TV, cu o medie de 920.000 de români, urmat de Antena 3, cu 860.000 de telespectatori în fiecare minut.
România TV a fost pe locul patru (610.000), iar Realitatea TV pe cinci, cu aproape jumătate de milion de români medie. B1 TV a fost pe locul opt (266.000 medie), iar Digi 24, pe 11, cu 220.000 de români pe post.
URBAN. Antena 3 a fost cel mai vizionat post TV la oraşe, în timpul duminicii alegerilor: peste 560.000 de telespectatori media în fiecare minut din intervalul 7.00-24.00.
Clasamentul la oraşe este diferit. România TV şi Realitatea sunt tot pe locurile 4-5, dar se remarcă poziţia bună în clasament a postului Digi 24 - locul şase.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, cea mai bună medie pe zi a avut-o Pro TV: 235.000 de români între 18 şi 49 de ani în intervalul 7.00-24.00. A urmat Antena 3, cu 176.000 de persoane din acest target.
Pe segmentul comercial, Realitatea TV a făcut schimb de locuri cu România TV. Postul lui Sebastian Ghiţă a fost pe locul cinci pe segmentul comercial (89.000), iar Realitatea TV a fost pe locul patru.
Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 7.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 918.000 | 5 | 12 |
2 | Antena 3 | 858.000 | 4.6 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 632.000 | 3.4 | 8.3 |
4 | Romania TV | 610.000 | 3.3 | 8 |
5 | Realitatea TV | 492.000 | 2.7 | 6.5 |
6 | Kanal D | 350.000 | 1.9 | 4.6 |
7 | TVR 1 | 343.000 | 1.9 | 4.5 |
8 | B1TV | 266.000 | 1.4 | 3.5 |
9 | National TV | 245.000 | 1.3 | 3.2 |
10 | Prima TV | 231.000 | 1.2 | 3 |
11 | Digi 24 | 217.000 | 1.2 | 2.9 |
12 | Disney | 139.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | TVR 2 | 126.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Acasa | 112.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | Antena Stars | 109.000 | 0.6 | 1.4 |
16 | ETNO | 103.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | Cartoon Network | 102.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | Boomerang | 88.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Pro Cinema | 79.000 | 0.4 | 1 |
20 | Disney Junior | 72.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 7.00-24.00, când posturile de ştri difuzau dezbateri, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 563.000 | 5.6 | 14.4 |
2 | Pro TV | 421.000 | 4.2 | 10.7 |
3 | Antena 1 | 333.000 | 3.3 | 8.5 |
4 | Romania TV | 284.000 | 2.8 | 7.3 |
5 | Realitatea TV | 245.000 | 2.4 | 6.3 |
6 | Digi 24 | 177.000 | 1.8 | 4.5 |
7 | B1TV | 152.000 | 1.5 | 3.9 |
8 | Kanal D | 141.000 | 1.4 | 3.6 |
9 | TVR 1 | 130.000 | 1.3 | 3.3 |
10 | National TV | 126.000 | 1.3 | 3.2 |
11 | Prima TV | 106.000 | 1.1 | 2.7 |
12 | Acasa | 70.000 | 0.7 | 1.8 |
13 | Disney | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | Antena Stars | 55.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | TVR 2 | 47.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | Disney Junior | 42.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Cartoon Network | 38.000 | 0.4 | 1 |
18 | Boomerang | 38.000 | 0.4 | 1 |
19 | Diva | 36.000 | 0.4 | 0.9 |
20 | Nickelodeon | 35.000 | 0.3 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV duminică, 16 noiembrie, în intervalul 7.00-24.00, când posturile de ştri difuzau dezbateri, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 235.000 | 4.7 | 14.2 |
2 | Antena 3 | 176.000 | 3.5 | 10.6 |
3 | Antena 1 | 154.000 | 3.1 | 9.3 |
4 | Realitatea TV | 109.000 | 2.2 | 6.6 |
5 | Romania TV | 85.000 | 1.7 | 5.2 |
6 | Kanal D | 72.000 | 1.4 | 4.4 |
7 | Digi 24 | 71.000 | 1.4 | 4.3 |
8 | Prima TV | 58.000 | 1.1 | 3.5 |
9 | B1TV | 54.000 | 1.1 | 3.3 |
10 | National TV | 43.000 | 0.9 | 2.6 |
11 | TVR 1 | 40.000 | 0.8 | 2.4 |
12 | Acasa | 33.000 | 0.7 | 2 |
13 | Antena Stars | 26.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | Pro Cinema | 20.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Disney | 19.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Disney Junior | 17.000 | 0.3 | 1.1 |
17 | TVR 2 | 16.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Boomerang | 16.000 | 0.3 | 1 |
19 | Diva | 16.000 | 0.3 | 1 |
20 | History Channel | 14.000 | 0.3 | 0.9 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Pe la 23 am dat pe A3 de curiozitate ... o delectare totala ... fetele lingailor , de nepretuit :)))) .... dar nu am rezistat mai mult de 5 minute pt ca si asa inca imi provocau greata limbistii.
Nu-i crestineste sa te bucuri de raul altora, dar aici si-au facut-o cu mana lor.
In concluzie, a fost prima data cand m-am uita cu placere la antenna 3 si sper ca la fel ca mine au mai fost si altii.