Cea de-a doua confruntare dintre Victor Ponta şi Klaus Iohannis, care a avut loc aseară la B1 TV, a trezit un interes mai mic decât prima dezbatere, de la Realitatea TV, potrivit unui studiu realizat de agenţia de monitorizare mediaTRUST.
Subiectul celei de-a doua dezbateri a fost preluat în 6.175 de materiale din mediul online, mai puţin cu 777 de materiale faţă de prima dezbatere, care a înregistrat 6.952 de materiale (articole, postări), potrivit monitorizării realizate în intervalul 12 noiembrie, ora 19.00 – 13 noiembrie, ora 10.00.
În perioada monitorizată, Klaus Iohannis, a înregistrat 4.193 de menţiuni, 2.115 sunt în social media şi 2.078 pe site-urile de ştiri.
Victor Ponta a avut 5.435 de menţiuni în contextul dezbaterii, dintre care 2.254 au fost înregistrate în online-ul clasic, iar 3.181 au fost înregistrate în social media.
Despre raport
Analiza a luat în calcul peste 2000 de publicaţii on-line, conturile publice de Facebook şi Twitter ale utilizatorilor români şi peste 30.000 de bloguri şi forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Despre mediaTRUST
mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu