AUDIENŢE. Podiumul divertismentului a fost împărţit între Pro TV şi Antena 1 în luna octombrie. Vocea României a fost cel mai urmărit show de luna trecută, fiind urmat de Te cunosc de undeva, emisiunea de sâmbătă a Antenei 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa emisiunilor de divertisment în luna octombrie:
Vocea României a avut luna trecută o medie de 1,1 milioane de telespectatori, de la oraşe, poziţionându-se pe primul loc în topul divertismentului.
Te cunosc de undeva, emisiunea de sâmbătă a Antenei 1, este pe locul al doilea, cu o medie de 910.000 de persoane.
Pro TV se regăseşte şi pe trei cu emisiunea de cooking MasterChef, urmărită de 870.000 de persoane.
Dansează printre stele, emisiune produsă de Mona Segall la Antena 1, se regăseşte abia pe locul nouă în topul divertismentului, având o medie de 590.000 de persoane. Nici Hell's Kitchen - Iadul Bucătarilor nu stă mai bine. Producţia a avut în octombrie o medie de aproape 500.000 de persoane, clasându-se pe locul 11.
KidSing-ul de pe Kanal D, un talent show cu copii, nu a performat în audienţe, clasându-se pe locul 22 în topul divertismentului, cu 228.000 de privitori. Producţia a fost mutată, în partea a doua a lunii trecute, duminica, de la 21.30, după emisiunea Ochii din umbră.
EMISIUNI TABLOID. Segmentul de seară este condus de Acces Direct, de pe Antena 1, care a avut luna trecută aproape 660.000 de telespectatori, de la oraşe. La Măruţă este al doilea, cu 522.000 de privitori.
Noaptea, târziu, Un show păcătos conduce audienţa, cu 300.000 de telespectatori, la oraşe. WowBiz este al doilea, cu 260.000 de telespectatori.
Audienţa emisiunilor de divertisment în luna OCTOMBRIE, la nivel URBAN:
Emisiune
Post
Nr persoane
RTG
1
Vocea Romaniei
Pro TV
1.115.000
11,0
2
Te cunosc de undeva
Antena 1
910.000
9,1
3
MasterChef
Pro TV
871.000
8,6
4
X Factor
Antena 1
852.000
8,5
5
Next Star
Antena 1
765.000
7,6
6
Acces Direct
Antena 1
657.000
6,5
7
SRC: Fun Factory
Antena 1
642.000
6,4
8
Ochii din umbra
Kanal D
604.000
6,0
9
Danseaza printre stele
Antena 1
591.000
5,9
10
La Maruta
Pro TV
522.000
5,2
11
Hell`s Kitchen - Iadul Bucãtarilor
Antena 1
495.000
4,9
12
Mireasa pentru fiul meu - exit show
Antena 1
384.000
3,8
13
Superbingo Metorpolis
Antena 1
343.000
3,4
14
Schimb de mame
Prima TV
330.000
3,3
15
O marit pe mama soacra
Kanal D
313.000
3,1
16
Un show pacatos
Antena 1
302.000
3,0
17
Paparazzi
Kanal D
288.000
2,9
18
Mireasa pentru fiul meu - dupa amiaza
Antena 1
277.000
2,8
19
Te vreau langa mine
Kanal D
272.000
2,7
20
Wow Biz
Kanal D
262.000
2,6
21
O data-n viata
TVR 1
242.000
2,4
22
Kidsing Romania
Kanal D
228.000
2,3
23
Discote-K
Kanal D
222.000
2,2
24
Mireasa pentru fiul meu - dimineata
Antena 1
213.000
2,1
25
Neatza cu Razvan si Dani
Antena 1
199.000
2,0
26
Iubire interzisa
National TV
199.000
2,0
27
Cronica Carcotasilor
Prima TV
184.000
1,8
28
Cireasa de pe tort
Prima TV
172.000
1,7
29
Fosta mea iubire
National TV
152.000
1,5
30
Teo Show
Kanal D
151.000
1,5
Notă: Au fost incluse doar emisiunile cu cel puţin două ediţii difuzate în luna octombrie. Spre exemplu, emisiunea Visuri la cheie, de pe Pro TV, a avut doar o ediţie, care a înregistrat puţin peste un milion de telespectatori, la oraşe.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Audienta urbana este o audienta "de nisa", la fel de bine putea sa dai audienta din Bucuresti, populatia sa reprezinta aproape un sfert din populatia urbana a Romaniei.
Sau puteai sa dai audientele comerciale la nivelul Romaniei.
Mi-e teama insa ca altele sunt motivele pentru care procedezi asa....prietenii tai stiu de ce.