Adrian Moţârlichie, fost director de proiect al departamentului Internet din BRAT, este Business Development Director la TailWind, compania specializată în programmatic trading şi soluţii tehnologice parte a grupului Thinkdigital.
Unul din proiectele coordonate de Moţârlichie - Project Agora - este legat de publisherii locali. În faza preliminară, în România, participă la acest demers jucători locali importanţi, printre care Mediafax, Ringier, ThinkDigital, Antena TV Group, Gazeta Sporturilor, InternetCorp şi alţii.
Sub brandul “Project Agora”, TailWind construieşte o reţea a publisherilor premium din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, pentru ca aceştia să îşi poată monetiza mai bine traficul online, în sistem programmatic, în concurenţă directă cu jucătorii globali.
Adrian Moţârlichie se alătură TailWind după 8 ani de directorat în cadrul BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) unde a proiectat şi coordonat proiecte majore precum Studiul de Audienţă şi Trafic Internet (SATI) şi Monitorizarea Investiţiilor în Publicitatea Online (MIPO).
Absolvent al Universităţii din Craiova, noul membru TailWind aduce peste 20 ani de experienţă în industria online, atât în România, cât şi în străinătate.
Despre TailWind
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roTailWind este partener AppNexus în peste 30 de ţări din CEE & MEA şi al Sizmek în CEE. Compania de tehnologie de advertising a TDG îşi propune să simplifice procesul de vânzare şi cumpărare al spaţiului publicitar online şi să crească veniturile publisherilor, advertiserilor şi agenţiilor de media cu ajutorul unor soluţii automatizate, bazate pe date relevante.
Trimite un comentariu