Societatea Română de Televiziune (SRTv) a cumpărat servicii de sondare a opiniei publice de tip exit-poll pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, care vor fi furnizate de institutele CURS şi Avangarde, scrie Mediafax.
Valoarea totală finală a contractului încheiat de SRTv şi Centrul de Sociologie Urbană şi Regională CURS este de 260.000 de lei, fără TVA, potrivit unui anunţ publicat luni pe site-ul e-licitatie.ro.
Contractul a fost încheiat prin negociere fără anunţ de participare. TVR îşi justifică alegerea acestei proceduri prin "situaţia de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă".
CURS a participat la această procedură în asociere cu Grupul de Studii Socio-Comportamentale Avangarde SRL şi este liderul asocierii.
TVR a primit în cadrul acestei proceduri o singură ofertă, fiind admisibilă tot o singură ofertă.
Contractul a fost atribuit pe 31 octombrie.
Contactat astăzi de agenţia Mediafax, Cristian Zgabercea, coordonatorul cu atribuţii de producător general al TVR, a declarat pentru Mediafax că aceste servicii de tip exit-poll vor fi furnizate pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale, de duminică.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPotrivit lui Zgabercea, deşi acest contract a fost atribuit pe 31 octombrie, nu a fost suficient timp să fie făcut exit-poll şi pentru primul tur al alegerilor prezidenţiale.
Comentarii