Creatorul conceptului celei mai lungi nopţi dedicate reclamelor de calitate, Jean-Marie Boursicot, participă la cea de-a 19-a ediţie a Nopţii Devoratorilor de Publicitate.
Evenimentul se desfăşoră, vineri, în Bucureşti, pe parcursul a şapte ore, iar anul acesta stă sub semnul interactivităţii.
Calupurile de publicitate de la Noaptea Devoratorilor vor fi în acest an întrerupte de un concert susţinut de What's UP.
Evenimentul, care începe la ora 20.00, se va desfăşura la Sala Polivalentă din Bucureşti şi are ca temă "Curăţenia generală". Noaptea Devoratorilor de Publicitate se organizează în peste 40 de ţări din întreaga lume.
CONCERT. Proiecţiile publicitare despre “Curăţenie generală” din viaţa proprie şi din societate nu sunt singura atracţie a serii. DJ Cosmin Cojocaru, Producător Radio Zu, deschide Noaptea din acest an. Vedetele Radio ZU Razvan Popescu si Flick întreţin atmosfera în calitate de MC, iar What's Up este pregătit să susţină un concert.
Participanţii pot face şi ei reclamă la numite produse
Devoratorii vor fi invitaţi să guste noile Milka Tuc şi Milka Lu şi să le facă publicitate, în schimbul unui bilet dus-intors, cazare şi pass de acces la un festival de profil.
Mai multe detalii despre cum pot fi achiziţionate biletele găsiţi pe pagina evenimentului, devoratori.ro.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu