Agenţia de presă Mediafax, Gandul.info şi Discovery Networks organizează mâine conferinţa "The Future of TV Advertising", la hotel Radisson, sala Atlas, începând cu ora 9.30.
Primul spot tv a fost difuzat în data de 1 iulie 1941, în timpul unui meci de baseball la o televiziune locală din New York şi a revoluţionat industria advertisingului. A fost o reclamă de 9 secunde şi a costat doar câţiva dolari.
De-a lungul timpului, atât agenţiile de publicitate, cât şi posturile de televiziune au ridicat standardele din ce în ce mai sus, încercând să creeze reclame cât mai relevante şi mai atractive pentru public.
În cadrul conferinţei specialişti în televiziune şi în publicitate, consultanţi şi mari companii care investesc în publicitate, agenţii de media buying şi reprezentanţi ai presei vot discuta despre viitorul publicităţii TV în lume şi în România, pornind de la principalele concluzii ale celui mai recent studiu regional, realizat de Discovery Networks.
Vom putea alege singuri ce reclame să vedem şi peste care să trecem dacă nu ne interesează? Vom putea avea publicitate targetată dacă vom da informaţii despre noi? Vom putea cumpăra direct de la TV printr-un buton de pe telecomandă?, sunt întrebări la care participanţii vor răspunde în timpul evenimentului.
La conferinţă vor fi prezenţi cei mai importanţi specialişti din domeniu, precum Dorota ZURKOWSKA-BYTNER – Vicepresident, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA; Liviu BOIŢAN – Preşedintele Comitetului Tehnic în cadrul Asociaţiei Române de Măsurare a Audienţelor şi Strategic Planning Director, MediaCom; Radu FLORESCU – Preşedinte, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România; Şerban ALEXANDRESCU – Managing Partner, Headvertising; Dana BULAT – Director General, United Media şi Alexandra IAVORSCHI – Associate Managing Director, Starcom.
Conferinţa va fi moderată de Claudiu Pândaru, Director editorial Mediafax Group.
Temele principale abordate în cadrul evenimentului îşi propun să furnizeze o viziune de ansamblu asupra industriei publicităţii TV, investigând modul în care publicitarii se pot conecta cu consumatorii dincolo de metodele tradiţionale şi ce tehnici vor fi cele mai eficiente în viitor.
De asemenea, vor fi supuse dezbaterii teme precum eficienţa reclamelor TV atât în rândul telespectatorilor din România, cât şi în rândul celor din alte ţări din regiunea Europa Centrală Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, durata optimă a pauzelor publicitare, impactul pe care brandurile TV de încredere îl au asupra publicităţii, eficienţa campaniilor integrate.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu