Peste 60 de site-uri din România s-au asociat în proiectul Agora, o platformă menită să contracareze Google Display.
Proiectul Agora a fost lansat ieri de TailWind, companie din cadrul ThinkDigital Group şi este coordonat de Adrian Motârlichie, fostul director de proiect SATI la Biroul Român de Audit Transmedia.
Publisheri cu portofoliu consistent de site-uri au intrat deja în proiect: Ringier România, Mediafax Group, Internet Corp., Digital Antena Group, Convergent Media, Burda Romania şi ThinkDigital.
Project Agora este un marketplace format de mari publisheri cu conţinut premium, care este bazat pe principiile negocierii directe şi în timp real a spaţiilor publicitare online.
Proiectul, bazat pe tehnologia AppNexus, oferă opţiuni de targetare foarte exacte, bazate nu pe fiecare site în mod specific, ci în funcţie de anumite audienţe particulare (de exemplu, pasionaţi de cumpărături online, părinţi, pasionaţi IT&C etc), indiferent de site-ul din proiect în care se găseşte utilizatorul vizat.
Proiecte asemănătoare au fost dezvoltate şi pe alte pieţe (Franţa e un exemplu), unde publisherii locali şi-au dezvoltat platforme care să ofere o alternativă la Google.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii