MANAGEMENT BUYOUT. Adrian Artene, director editorial al CanCan.ro, a preluat business-ul de la Radu Budeanu, cel care a fondat afacerea în urmă cu opt ani. Budeanu i-a vândut lui Artene operaţiunile Cancan, printr-un acord de management buyout.
Afacerile Cancan înseamnă site-ul omonim (operat printr-un parteneriat cu Pro TV SA, cu care are un acord de management) şi o emisiune de televiziune difuzată de postul România TV.
Contactat de Paginademedia.ro, Adrian Artene a confirmat informaţia:
“Am preluat de la Radu Budeanu întreaga afacere, ceea ce presupune emisiunea de la România TV şi site-ul cancan.ro”, a declarat Artene pentru Paginademedia.ro.
Include şi brandul cancan?
“În mod evident, şi brandul cancan a fost luat în discuţie.”
Pe partea de online, parteneriatul cu Pro TV va continua şi în următorii ani, a precizat Artene. “În acest moment, echipa nu se modifică”, a continuat el.
De unde a avut resurse financiare pentru a prelua afacerea?
Adrian Artene, pentru Paginademedia.ro:
“În astfel de cazuri, sunt afaceri pe care le preiei pe termen lung. Nu pot intra însă în detalii contractuale.
Cancan este o afacere care produce profit, nu este pe pierdere şi are potenţialul de a produce mai mult”.
Adrian Artene a fost, din 2013, director editorial CanCan.ro.
ISTORIE. În urmă cu zece ani, Radu Budeanu prelua ziarul Averea, pe atunci o publicaţie cu profil financiar, unde Adrian Artene era redactor-şef adjunct. Budeanu a transformat cotidianul într-un tabloid şi, un an mai târziu, i l-a vândut lui Dinu Patriciu (care rebranduia titlul în Click).
După vânzarea Averea, Adrian Artene a rămas în echipa lui Radu Budeanu.
În 2007, Radu Budeanu lansa cotidianul tabloid CanCan, cu Artene redactor-şef.
În august 2013, Cancan îşi închidea ediţia tipărită, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
În prezent, sub brandul Cancan sunt editate un site şi o emisiune la România TV.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
O sa ajunga si asta sa isi faca emisiunea pe EtnoTV ca si Horia Ivanovici , un alt purtator de brand pe care il cara pe la diverse televiziuni , iar mai apoi pleaca de peste tot cu coada intre picioare ...
Cam dubios sa "instrainezi" toata agoniseala dintr-o data... Oare de ce?