Skip to main content

Un publicitar la Federaţia Română de Handbal. Lorand Balint, şeful Leo Burnett, va conduce şi marketingul FRH

 
Lorand Balint (Boţi)
Lorand Balint (Boţi)

Foto: Forbes.ro
Foto: Forbes.ro

Publicitate

Lorand Balint (Boţi), Managing Director al Leo Burnett, va conduce departamentul de marketing nou înfiinţat al Federaţiei Română de Handbal. Scopul departamentului este „reconectarea handbalului românesc cu publicul larg, partenerii şi sponsorii Federaţiei astfel încât handbalul să redevină sportul naţional de echipă al românilor”, anunţă instituţia într-un comunicat.

Alexandru Dedu, Preşedinte al FRH: „Marketingul este o necesitate a sportului actual. În momentul de faţă este capital să ai un Departament de Marketing, fiindcă fără el sportul (indiferent care) nu are viitor. Este o afirmaţie dură, dar în care cred cu toată tăria. Exemplele cele mai reuşite sunt peste ocean, unde cele trei sporturi (baschet, baseball si hockey) sunt fenomene de masă, datorită marketingului. Vorbind despre handbal, acelaşi lucru se întâmplă şi la nivel de structuri mondiale şi europene (IHF, EHF), precum şi la nivelul federaţiilor naţionale unde handbalul este foarte puternic.”

Lorand (Boţi) Balint, Director de Marketing al FRH: „Am decis să mă implic direct în activitatea federaţiei, în paralel cu rolul din Leo Burnett Group, pentru că împărtăşim aceeaşi viziune asupra viitorului handbalului în România şi pentru că am încredere foarte mare în echipa din federaţie că are forţa şi determinarea pentru a o aduce la viaţă. Dacă ne uităm la ceea ce s-a făcut în ultimii ani, vedem o serie de eforturi la nivel local unde s-a încercat revitalizarea fenomenului, doar că este vorba despre eforturi punctuale, disparate şi de cele mai multe ori pe termen scurt.
Rolul echipei de marketing a FRH va fi să completeze aceste eforturi, să le amplifice şi să le focuseze, dându-le coerenţă la nivel naţional. Să fie aproape de oameni, să gândească şi să implementeze programe de marketing care să reînsufleţească handbalul în întreaga naţie. Visul nostru este ca fiecare român să fie mândru cu handbalul românesc şi o să facem tot ce putem pentru a-l aduce la viaţă”.

Lorand Balint are o experienţă de mai bine de 15 ani în domeniul marketing şi comunicare. De-a lungul timpului, a ocupat mai multe funcţii în cadrul companiei Leo Burnett, printre care Global Account Director, Regional Account Director Sub-Saharan Africa, Regional Account Director Europe, Head of Brand Communication. În prezent, conduce biroul din România ca Managing Director.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus