Ana-Maria Caia, jurnalist şi producător TV cunoscut pentru formate ca Bazar şi Marfă şi prin blogul de pe Caia.ro, va prelua de la 1 martie 2015 managementul editorial al revistei Şapte seri, ca redactor-şef, potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.
Schimbarea de management a revistei vine la puţină vreme de la relansarea revistei în format mare, cu o creştere substanţială a secţiunii editoriale.
Reamintim că la începutul acestui an Cristian Neagoe, redactor-şef al publicaţiei Şapte seri, şi-a dat demisia de la conducerea ghidului de timp liber. El a ocupat această poziţie începând din luna martie 2012, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Ana-Maria Caia, noul redactor-şef al revistei Şapte seri:
“Şapte seri e unul din puţinele titluri din partea căruia aş fi acceptat o asemenea ofertă, fiindcă e un brand vechi, solid, cool, o publicaţie curată, relevantă şi cu potenţial de creştere în rândurile publicului tânăr, urban, cu venituri şi studii peste medie”, declară Ana-Maria Caia.
“Am semnat cu ownerul revistei, Andras Kovacs, un contract de management, pe firmă, care e axat pe obiective şi deadline-uri şi îmi permite să îmi continuu preocupările legate de Caia.ro, travel writing, marketing turistic şi branded content, dar şi să finalizez un volum de proză pe care îl voi publica în curând. Îi asigur pe partenerii mei că Brandedcont.net şi celelalte operaţiuni pe care le avem în derulare vor continua”, a mai spus Ana-Maria Caia.
Pe lângă conducerea redacţiei şi ameliorarea editorială, Ana-Maria Caia va avea şi atribuţii legate de vânzările de publicitate şi marketing.
“Ştiu că înainte de criză separarea editorialului de publicitate era o regulă clară, dar realitatea de facto, din redacţii, o contrazice în 2015, aşa că prefer să-mi asum explicit colaborarea cu marketingul şi vânzările Şapte seri. Sunt preocupată, în ultima vreme, de relaţia dintre conţinut şi comunicarea de brand, cu privire la care vreau să caut şi să stabilesc proceduri clare şi transparente. Trăim într-o lume în care brandurile sunt interesante în sine, iar comunicarea lor către public devine din ce în ce mai rafinată, un efort comun al companiilor şi producătorilor de conţinut profesionişti. Am un acord de principiu cu managementul revistei, cu privire la faptul că voi furniza revistei şi proiecte sponsorizate prin intermediul Brandedcont.net, reţeaua de producători de conţinut pe care am lansat-o recent.”
Andras Kovacs, fondatorul şi deţinătorul brandului Şapte Seri:
„În 2015 am lansat pentru publicul nostru, fidel de peste 15 ani - un nou format editorial şi de print, bazat pe un upgrade conceptual. Am avut în vedere reinventarea uneia dintre cele mai bune publicaţii româneşti - singura de gen care a rezistat pe piaţa compromisurilor publicistice, prin editarea unui conţinut de elită calibrat nevoii permanente a publicului pentru informaţii culturale de calitate şi prin realizarea unui nou tip de content integrat pentru partenerii noştri tradiţionali prin conceperea unor proiecte spectaculoase de brand. Noul Şapte Seri vine totodată cu un tiraj augmentat, o distribuţie gratuită, îmbunătăţită şi targetată şi cu o platformă de content şi informaţie online în care investim permanent. Ne bucurăm astfel să aducem echipei noastre şi publicului Şapte Seri plus-valoarea experienţei editoriale a noului redactor-şef, Ana-Maria Caia.”
Despre Ana-Maria Caia
- Ana-Maria Caia (34 de ani) are studii de filozofie şi o medalie de argint la Olimpiada internaţională de filozofie. Şi-a început cariera în 1999, la TVR, pentru a face parte mai apoi din echipa lui Valeriu Lazarov.
- Ca producător TV, din diferite poziţii de management dar şi în calitate de prestator independent, a creat şi realizat formate de succes ca Gheorghe (Antena 1) Marfă şi Săptămâna de vreme (Realitatea TV), Bazar (TVR), Salutare, naţiune! (Prime TV, Republica Moldova) sau Cool Publika (Publika TV, Republica Moldova).
- A colaborat la reviste premium ca Esquire, Marie Claire, Reader’s Digest sau The Industry. Scrie pe Caia.ro, mai ales despre călătorii.
- Blogul pe care l-a lansat în toamna lui 2012 a generat hituri virale ca Scrisoare pentru fiica mea, cu peste 19.000 de like-uri, share-uri şi comentarii pe Facebook.
- Realizează o emisiune de călătorii pe RFI România, premiată la începutul lui 2015 de Asociaţia Ziariştilor şi Scriitorilor Profesionişti din România.
- Tot la începutul lui 2015, Ana-Maria Caia a fondat, împreună cu Iulian Comanescu, Brandedcont.net, o operaţiune care grupează circa 20 de autori, producători, directori de imagine, art directori şi alţi specialişti în conţinut, care livrează concepte şi execuţie din clasa branded content-content marketing-native advertising-custom media clienţilor comerciali.
- Printre brandurile cărora le-a furnizat astfel de servicii se numără Procter & Gamble/Fairy, Finlandia, Romanian American Foundation, TAP Portugal, Oficiile de Turism ale Ciprului şi Portugaliei, Paravion, diferite alte companii de pe piaţa turistică, ca şi mai mulţi producători din industria românească a vinului.
Despre Şapte seri
Şapte Seri este o publicaţie gratuită de cultură, timp liber şi lifestyle urban, fondat la Bucureşti, în 1998, ca săptămânal pe hârtie şi devenit în timp un brand transmedia de print, online, mobile şi social media. În ianuarie 2015, ediţia tipărită s-a relansat în format mare, A4, pe hârtie reciclată de calitate şi cu un conţinut adresat publicului urban, tânăr, cu venituri medii şi peste medie. În Bucureşti se distribuie 40.000 de exemplare lunar, în marile companii, mall-uri, instituţii culturale, hoteluri etc. În teritoriu revista este bilunară, are 10 ediţii locale, cu un total de 94.000 exemplare lunar.
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
pai nu ne impiedicam de Sapte Seri la fiecare colt daca era asa?