UPDATE. Intact confirmă într-un comunicat plecarea lui Prăjişteanu şi invocă o "diferenţă de viziune". "Modelul propus de Bogdan Prajisteanu ar fi necesitat o perioada importanta de research, training si implementare, ceea ce intr-o piata tv alerta ar fi putut provoca ruperi de ritm", spun oficialii Antenelor, adăugând că "Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate".
INTERVIU. Fostul publicitar Bogdan Prăjişteanu pleacă de la conducerea vânzărilor din Antena Group, după doar două luni în această poziţie.
Contactat de Paginademedia.ro, Prăjişteanu a confirmat că a luat decizia de a pleca în următoarele zile.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, plecarea lui Prăjişteanu a intervenit în urma unor discuţii avute marţi seara cu conducerea Intact, mai exact cu directorul Sorin Alexandrescu.
Prăjişteanu a precizat pentru Paginademedia.ro că a fost "o plecare cu acordul părţilor".
De la ce au pornit discuţiile cu conducerea Intact?
"Este vorba despre viziunea şi strategia de vânzări multimedia - TV şi online", a precizat Bogdan Prăjişteanu. "A fost o diferenţă de viziune semnificativă: strategia multimedia pe care am propus-o necesita o perioadă importantă de timp, resurse, era o strategie pe termen mediu şi lung", a continuat el.
A contat volumul de publicitate atras de Antene în ultimele luni?
"Nu are legătură cu strategia pe care am propus-o eu. Am venit la Intact pentru altceva, respectiv pentru strategia de care vorbeam şi pentru implementarea ei. Discuţiile legate de încărcare sunt normale, sunt discuţii de fiecare zi."
Ce va face în continuare?
"Deocamdată, îmi voi lua un scurt răgaz, ca să reflectez la această colaborare care s-a încheiat. După aceea, aş fi interesat să mă concentrez pe zona de dezvoltare de site-uri de conţinut şi de comerţ online", a mai spus Prăjişteanu.
De ce doar două luni a rezistat un publicitar în cealaltă "barcă"?
"Eu am venit să fac pe termen mediu şi lung, dar în televiziune există presiuni pe rezultate imediate."
Din punct de vedere a relaţiilor cu agenţiile, de pe această poziţie?
"A fost o interacţiune foarte plăcută cu colegii din piaţă, din această postură. Mi-a plăcut, să fiu sincer."
Nu era dificil pentru ei, că ştiai cum se pune problema din partea unei agenţii?
Să zicem că era de la egal la egal. Când te duci să vinzi castraveţi grădinarului, este ceva mai dificil.
Ai avut şi discuţii cu agenţia de la care ai plecat - MEC? Ştiai toate "secretele".
Da, dar a fost foarte ok. Trecuse un an de când am plecat, eu ştiam trecutul. Şi, oricum nu se cade să te foloseşti de astfel de lucruri. Când eşti profesionişti, nu poţi face aşa ceva, a spus Prăjişteanu.
Antena Group - "Bogdan Prăjişteanu este un om charismatic, cu experienţă în publicitate, dar în televiziune există reguli care nu pot fi ignorate"
"Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate", spun oficialii Intact într-un comunicat.
Comunicatul Antena Group:
Antena Group anunta incetarea contractului de colaborare cu Bogdan Prajisteanu. Acesta a fost numit director comercial al companiei in urma cu cateva luni, in vederea stabilirii unei strategii de vanzari multimedia, avand in centru platforma vasta de comunicare din grup.
Modelul propus de Bogdan Prajisteanu ar fi necesitat o perioada importanta de research, training si implementare, ceea ce intr-o piata tv alerta ar fi putut provoca ruperi de ritm. Avand in vedere discrepanta dintre viziunea sa de management, pe de o parte, si obiectivele si termenele asumate de catre companie, pe de alta parte, conducerea Antena Group si Bogdan Prajisteanu au hotarat, de comun acord, incheierea acestei colaborari.
“Bogdan Prajisteanu este un om charismatic, cu experienta in publicitate, dar in televiziune exista reguli care nu pot fi ignorate. Ii multumim pentru schimbul de idei si ii uram succes in proiectele sale viitoare”, a declarat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.
Traseul lui Bogdan Prăjişteanu:
Bogdan Prăjişteanu, fost director al agenţiei de media MEC - Mediaedge a fost numit director comercial al tuturor staţiilor TV deţinute de Antena Group la sfârşitul lunii ianuarie.
Potrivit unui anunţ al Intact dat în urmă cu două luni, Prăjişteanu "va identifica strategia de vânzări şi va coordona implementarea ei în vederea integrării conţinutului TV, online şi mobile şi monetizarea lui în consecinţă"
Prăjişteanu a fost şapte ani director al agenţiei Mediaedge:CIA (MEC). A părăsit compania în octombrie 2013, după cum Paginademedia.ro a scris aici. La momentul respectiv, Prăjişteanu le explica angajaţilor companiei că a decis să plece pentru că "are alte planuri".
Anunţul Intact:
"Antena Group anunţă că Bogdan Prăjişteanu va ocupa, începând de astăzi, funcţia de Director Comercial al staţiilor TV din portofoliu precum şi al platformelor online şi mobile asociate acestora.
Din această poziţie, va identifica strategia de vânzări şi va coordona implementarea ei în vederea integrării conţinutului TV, online şi mobile şi monetizarea lui în consecinţă.
“După mulţi ani petrecuţi în companii multinaţionale de media şi în şcoli de business internaţionale, am dat curs propunerii Antena Group de a aduce toată această experienţă într-un business de media de anvergură mare, 100% românesc.
Inovaţia în producerea de conţinut relevant, dar şi posibilitatea luării deciziilor majore rapid sunt două elemente cheie care m-au făcut să răspund afirmativ acestei provocări profesionale care îmi întregeşte experienţa în domeniul marketing-ului şi al vânzărilor”, a declarat Bogdan Prăjişteanu.Unul dintre obiectivele lui Bogdan Prăjişteanu este acela de a dezvolta politica de vânzări Antena Group într-o experienţă centrată pe nevoile reale ale clienţilor.
“Bogdan este un profesionist valoros şi un nume respectat în industria publicităţii, ca atare mă bucur că face parte din echipa Antenelor. Având în vedere experienţa sa în media şi advertising, Bogdan va putea identifica noi oportunităţi şi valorifica audienţă integrată a grupului. Dacă în ultimii ani ne-am concentrat foarte mult pe conţinut, a sosit momentul să acordăm atenţia cuvenită valorificării acestuia”, spune Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group.
Bogdan Prăjişteanu are o experienţă vastă, de 20 de ani, în media şi strategie de comunicare, dintre care 15 ani în poziţii de leadership. A condus echipele de media şi business development ale agenţiilor Grey/Mediacom, respectiv MindShare, pentru ca, şase ani mai târziu, să fondeze agenţia Media Insight.
Ulterior, după preluarea Media Insight de către reţeaua Mediaedge:cia (parte a GroupM), a fost CEO al MEC România (una dintre cele mai importante agenţii de media) timp de aproape şapte ani. Bogdan acordă o mare importanţă pregătirii profesionale, având un MBA la Academia de Studii Economice, absolvind cursurile de management ale Open University şi fiind, de asemenea, Alumni al Harvard Business School - Programul de Leadership Development."
Citeşte şi:
- SCHIMBARE LA VÂRF. Bogdan Prăjişteanu, şeful MEC, părăseşte compania: "voi finaliza stagiul Alumni la Harvard Business School"
- Bogdan Prăjişteanu, de astăzi director comercial al Antenelor din Intact
Comentarii