„Privind din mai multe unghiuri, comunicarea eficienta si eficace incepe cu respectul reciproc. Ideea este sa scoti tot ce este mai bun din fiecare, sa cresti piata, iar ceea ce s-a intamplat astazi (miercuri dimineata - n.r.) nu este cel mai concludent exemplu in acest sens.”, a declarat Radu Florescu, presedinte al Uniunii Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi şeful agenţiei Centrade, potrivit IQads.ro.
„Exista deja acel ghid de pitch pe care noi l-am elaborat, iar initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii acestuia in industrie”, se mai arata in punctul de vedere al presedintelui UAPR. .
„In urmatoarele saptamani vom lansa ghidul de pitch care sa reglementeze transparenta procedurilor de pitch, respectarea regulilor concurentiale si ale eticii profesionale, dar si a timpului si valorii adaugate ale agentiilor. Intr-un final, fiecare client isi doreste o rezolvare, o imbunatatire, o potentare a activitatii pe piata pe care activeaza, la cel mai inalt nivel.”, a incheiat acesta.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Sa fim seriosi nu vor avea niciodata , nici ei , nici altii o integritate si etica