Skip to main content

FOTO. Comitetul Olimpic are o nouă identitate vizuală, semnată de agenţia Brandient

 
cosr-ooh
cosr-ooh

Brandient a creat noua identitate a Comitetului Olimpic si Sportiv Roman (COSR) si a echipei olimpice a Romaniei, cu o solutie duala de design, care atesta rolul sportului ca vector principal al brandului de natiune, potrivit unui anunt al agentiei Brandient.

Publicitate

Vechiul logo COSR a fost revitalizat intr-o forma moderna, iar aceasta identitate institutionala va fi completata de emblema Team Romania. 

Noua conducere a COSR  a initiat procesul de rebranding in perspectiva prezentei la Olimpiada de la RIO 2016, iar implementarea noii identitati va incepe imediat dupa intoarcerea echipei de la Jocurile Europene Baku 2015.

Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient: „Am cautat sa aducem identitatea COSR catre modern si universal, dar si sa demonstram ca modernitatea si universalul se genereaza din profunzimea unei identitati nationale.”

Noul simbol este o redare moderna a steagului tricolor, sub forma unui podium sportiv al medaliatilor cu aur, argint si bronz; acest simbol este completat cu cuvantul ROMANIA si cu inelele olimpice, intr-o compozitie incadrata de conturul unei arene sportive.

A doua manifestare a identitatii este emblema Team Romania, destinata sa exprime intr-o nota nationala si exuberanta frumusetea, bucuria, jocul, prietenia si emotia celebrarii victoriei. Acest simbol consta in majuscula R—cuprinzand cuvintele ‘Team Romania’—intrepatrunsa cu litera O, alcatuita din semne tricolore inspirate de cusaturi si motive traditionale, intr-o interpretare vizuala a dansului horei. Emblema Team Romania va fi folosita pe materialele si echipamentul echipelor romanesti la competitiile olimpice, si in materialele de comunicare—cu o libertate de marketing mult mai mare decat logoul institutional. Multiplele manifestari ale acestei identitati vor alterna combinatiile cromatice ale tricolorului national.

“Incredintarea sarcinii de a crea noua identitate a COSR si a echipei olimpice a Romaniei a venit ca o mare onoare pentru echipa de design Brandient. Cu recunostinta pentru acest privilegiu, am lucrat pentru o validare a contributiei sportului la identitatea de natiune a Romaniei.”—Ciprian Badalan, Design Director, Brandient

  • cosr-ad-2
  • cosr-brand-comp
  • cosr-ooh
  • cosr-uniforms

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Zelist Blog » Blog Archive » 04 – 10 iunie – S
    […] Comitetul Olimpic are o noua identitate vizuala, semnata de agentia Brandient […]

Trimite un comentariu

sus