AUDIENŢE. A doua ediţie Vorbeşte lumea, de pe Pro TV, a avut cifre comparabile cu prima emisiunea a show-ului, însă cu diferenţe de clasament la nivel naţional. Astfel, la a doua ediţie, Pro TV a fost pe locul cinci la nivel naţional, faţă de locul patru la debut. La oraşe o fost tot pe patru, iar pe targetul comercial, emisiunea cu Nadine, Sore, Vica Blochina şi Răzvan Fodor a fost, ca şi la debut, pe trei.
Rezultatele de ieri ale emisiunii au fost mai mici la nivel naţional, comparativ cu prima ediţie, aproape egale la oraşe şi cu un mic plus pe segmentul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul celei de-a doua ediţii Vorbeşte lumea (15.00-17.00):
NAŢIONAL. La nivel naţional, Vorbeşte lumea a avut o audienţă de 195.000 de telespectatori pe minut, cu aproape 25.000 sub prima ediţie. Dacă la prima ediţie Pro TV a fost pe locul patru pe interval, la a doua emisiune Vorbeşte lumea a fost pe locul cinci, după Antena 1, Kanal D, Antena 3 şi România TV.
URBAN. Pe targetul urban, emisiunea de pe Pro TV a avut aproape aceeaşi audienţă ca la debut: 131.000 ieri, faţă de 135.000 alaltăieri. Şi-a păstrat locul: patru, după Antena 1, Kanal D şi Antena 3.
COMERCIAL. Un uşor plus pe segmentul comercial pentru Vorbeşte lumea: 81.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la a doua ediţie a show-ului, faţă de 74.000 la prima.
Pro TV are locul trei pe acest target. Comparativ cu prima zi a showului Vorbeşte lumea, pe intervalul emisiunii au fost fluctuaţii de audienţă şi la primele două locuri: Antena 1 a avut ieri 125.000 de telespectatori (cu 50.000 sub intervalul 15.00-17.00 de luni), însă Kanal D a avut un plus: peste 100.000 de persoane pe targetul comercial (faţă de 75.000 luni).
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iulie, pe intervalul emisiunii Vorbeşte lumea, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 659.000 | 3.6 | 16.1 |
2 | Kanal D | 543.000 | 2.9 | 13.3 |
3 | Antena 3 | 263.000 | 1.4 | 6.4 |
4 | Romania TV | 215.000 | 1.2 | 5.3 |
5 | Pro TV | 195.000 | 1.1 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iulie, pe intervalul emisiunii Vorbeşte lumea, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 342.000 | 3.4 | 14.8 |
2 | Kanal D | 256.000 | 2.5 | 11.1 |
3 | Antena 3 | 192.000 | 1.9 | 8.3 |
4 | Pro TV | 131.000 | 1.3 | 5.6 |
5 | Romania TV | 125.000 | 1.2 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 14 iulie, pe intervalul emisiunii Vorbeşte lumea, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Antena 1 | 125.000 | 2.5 | 15.3 |
2 | Kanal D | 102.000 | 2 | 12.5 |
3 | Pro TV | 81.000 | 1.6 | 10 |
4 | Antena 3 | 48.000 | 1.1 | 5.9 |
5 | Acasa | 37.000 | 0.7 | 4.6 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii