AUDIENŢE. Cea de-a treia ediţie MasterChef a adus show-ului cele mai bune rezultate de audienţă din acest sezon. Ziua de ieri a adus o schimbare în programul de seară al Pro TV, cu Las Fierbinţi pus după showul culinar şi o surpriză în topul audienţelor: un loc cinci pentru postul AXN pe targetul comercial.
Detalii, în continuare:
Programarea Las Fierbinţi imediat după MasterChef (ceea ce a împins Ştirile la 23.50) vine după ce săptămâna trecută Pro TV a fost depăşit de Poftiţi pe la noi, show-ul produs de Mona Segal la Antena 1. Marţea trecută, Pro TV s-a văzut atunci pe locul doi (după ce luni a fost pe prima poziţie), atât pe intervalul MasterChef, cât şi pe intervalul Poftiţi de vă iubiţi (cu o oră mai lung), într-o seară în care pe un alt canal din grup - Sport.ro - era programat meciul Real Madrid - Şahtior (care a atras o parte consistenţă din audienţa serii).
Reacţia Pro TV în această săptămână: reţeta sigură Las Fierbinţi. Poftiţi pe la noi este mai lung cu o oră decât MasterChef, iar pe acea oră Pro TV va difuza lunea şi marţea reluări ale serialului Las Fierbinţi.
A avut mutarea efect aseară?
Potrivit datelor de audienţă, Pro TV a fost pe prima poziţie atât pe intervalul MasterChef, cât şi pe tronsonul care a fost asigurat de Las Fierbinţi.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef:
NAŢIONAL. MasterChef a fost urmărit aseară de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV a fost pe prima poziţie, urmat de Antena 1, cu aproape un milion de telespectatori la Poftiţi pe la noi. Locul trei pentru Kanal D şi patru pentru Antena 3.
URBAN. La oraşe, MasterChef a avut în faţa Antenei 1 un avans de 150.000 de telespectatori. Astfel, la Pro TV se uitau 722.000 de telespectatori, iar la Poftiţi de vă iubiţi erau 570.000 de persoane.
COMERCIAL. Din publicul MasterChef, 461.000 de telespectatori au fost din targetul comercial 18-49 de ani. Antena 1, pe poziţie a doua, număra 332.000 de persoane din acest segment.
Surpriza serii a fost însă AXN. Postul a fost pe locul cinci pe targetul comercial. Programul cu care AXN a reuşit o plasare peste posturi ca Naţional TV, Acasă, Antena 3 sau TVR 1 a fost serialul Minţi criminale.
Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 22.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 1.285.000 | 7 | 14.6 |
2 | Antena 1 | 992.000 | 5.4 | 11.3 |
3 | Kanal D | 888.000 | 4.8 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 520.000 | 2.8 | 5.8 |
5 | România TV | 444.000 | 2.4 | 5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 22.40), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 722.000 | 7.2 | 15 |
2 | Antena 1 | 570.000 | 5.6 | 11.9 |
3 | Kanal D | 455.000 | 4.5 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 279.000 | 2.8 | 5.8 |
5 | Romania TV | 202.000 | 2 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef (20.30 - 22.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
1 | Pro TV | 461.000 | 9.1 | 22.8 |
2 | Antena 1 | 332.000 | 6.6 | 16.4 |
3 | Kanal D | 134.000 | 2.7 | 6.6 |
4 | Prima TV | 92.000 | 1.8 | 4.5 |
5 | AXN | 51.000 | 1 | 2.5 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
http://www.paginademedia.ro/2015/09/audiente-cati-romani-s-au-uitat-la-revenirea-lui-serba-huidu-ca-prezentator-la-cronica-carcotasilor-pozitie-buna-pe-segmentul-comercial-dar-mai-slaba-pe-national-si-la-orase/