Trei zile fără reclame. Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România le cere membrilor să nu difuzeze reclame timp de trei zile, a declarat pentru Paginademedia.ro Ştefan Iordache, preşedintele UAPR.
Ştefan Iordache, pentru Paginademedia.ro:
"În calitate de preşedinte al UAPR, am solicitat membrilor să înceteze comunicarea comercială timp de trei zile. Cu alte cuvinte, să nu mai difuzeze reclame în această perioadă."
Măsura se aplică şi pe online, nu numai pe posturile TV.
Explicaţia:
"Este nefiresc ca într-un moment de doliu naţional, într-o perioadă cu ştiri dramatice, să fie întrerupt programul cu mesaje comerciale", a declarat Ştefan Iordache.
O altă propunere vizează donarea sumelor corespunzătoare celor trei zile:
"Voi propune IAA - International Advertising Association, organizaţie care reuneşte şi clienţii de publicitate, dar şi agenţiile, ca sumele care ar fi fost angrenate în această perioadă în demersul comercial, să fie donate", a mai spus Ştefan Iordache, care este şi vicepreşedinte al IAA.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Idee la fel de trăznită ca cea a nedifuzării reclamelor.
Iordache de unde ți-o fi venit ?