EXCLUSIV. Trei canale TV din portofoliul RCS/RDS ies pe piaţa publicităţii. Este vorba de postul Digi 24 şi de canalele Digi Sport 1 şi Digi Sport 2. Director de vânzări TV a fost numit un profesionist cu 20 de ani de experienţă în vânzări TV.
Despre cine este vorba şi ce experienţă are, în continuare:
Director de vânzări al posturilor TV este, din această lună, Bogdan Lăzărescu. El a venit la Digi din poziţia de director general al regiei de publicitate Cable Direct, care vindea spaţiul publicitar al unor posturi precum AXN, History, UTV, Cartoon Network, Boomerang şi TNT (fostul TCM).
Lăzărescu lucrează în publicitatea TV din 1996, iar de-a lungul timpului a lucrat pentru canale precum Antena 1, MTV şi Discovery.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, colaborarea cu agenţiile de publicitate urmează să înceapă în două săptămâni, astfel că primele reclame pe canalele Digi se vor vedea în cursul lunii noiembrie.
Mutarea Digi vine la scurt timp după ce RCS a intrat în măsurătorile de audienţă şi cu posturile Digi Sport 1 şi Digi Sport 2, pe lângă Digi 24 (canal prezent deja în măsurători).
Carte de vizită Bogdan Lăzărescu:
2011-2015: Managing Director Cable Direct
2007-2011: co-managing director Cable Direct, alături de Florin Vişenescu
2003-2007: Sales Manager Cable Direct
2001-2003: Director vânzări pentru posturile MCM, apoi MTV
1999-2000: Antena 1
1996-1999: Media Planner la agenţia Young&Rubicam
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dar cum aveau nevoie de venituri suplimentare, aveau doua optiuni : sa scumpeasca abonamentele ori sa bage reclame...si au ales varianta cea mai fericita pentru abonati.
Acum, daca vor avea bani mai multi, poate vor (pre)lua o parte din meciurile de CLeague si ELeague transmise de Dolce Sport.