Orlando Nicoară şi Cristi Manafu, împreună cu doi developeri au lansat Cofffre, o extensie pentru browser-ul Google Chrome, ce urmăreşte paginile produselor dorite de către un utilizator, acesta fiind apoi anunţat prin e-mail de scăderea preţurilor.
„Când piaţa de e-commerce locală se află în creştere, iar numărul promoţiilor e mai mare ca oricând, Cofffre e soluţia ideală de a găsi cele mai noi reduceri. Cofffre este o extensie creată pentru browser-ul Google Chrome, care urmăreşte zilnic evoluţia preţurilor în magazinele preferate.”, anunţă creatorii Cofffre într-un comunicat de presă.
Răzvan Tîrboacă, co-fondator Cofffre: „Se apreciază că există 5.000 de magazine online în România. Alte voci spun că ar fi undeva spre 20.000 de site-uri care fac comerţ. Oricare variantă ar fi corectă însă, numărul lor este foarte mare pentru a putea fi urmărite de o persoană. Cofffre economiseşte timp şi bani în acelaşi timp. Îţi arată reducerile pe unele dintre cele mai mari site-uri de profil din România şi îţi oferă o cale uşoară de a urmări mai multe produse dorite. E un wishlist online care te atenţionează când un preţ mai bun e disponibil.”
MAGAZINE MONITORIZATE. În faza actuală de dezvoltare, Cofffre monitorizează preţurile peentru 15 magazine online, printre care se află eMAG, FashionDays, Noriel, F64, IKEA, Decathlon, Mango Outlet etc.
SISTEM. Site-urile urmărite pot fi recunoscute după semnul Cofffre (simbolul coşului de cumpărături), care apare în colţul din dreaptă sus al tab-ului (paginii) din Chrome, atunci când magazinul online este accesat.
Odată ajuns pe pagina de produs, utilizatorul apasă pe simbolul Cofffre şi produsul este adăugat în extensie, nu înainte ca acesta să poată fi plasat într-o listă. Se pot crea liste multiple, care pot fi consultate ulterior, printr-un click pe extensia Cofffre vizibilă în browser.
În momentul când un produs adăugat într-o listă primeşte o reducere de la magazinul online, un e-mail va fi trimis cu detalii despre discount-ul primit.
Echipa Cofffre Orlando Nicoară vine cu experienţă în domeniul afacerilor pe web, având de-a lungul timpului funcţii de conducere în companii cu activitate online. Actualmente, este implicat în dezvoltarea mai multor site-uri, co-fondator al hub-ului WeLoveDigital şi partener în agenţia digitală 1616.
Răzvan Tîrboacă, product manager şi developer, a lucrat la dezvoltarea unor platforme web în grupuri de publishing online. În 2010, a fondat AdCaptcher un start-up ce se adresa publisherilor internaţionali, iar ulterior a pus umărul la dezvoltarea proiectului Preboo.
Andrei Petcu - developer, a creat arhitectura Cofffre. Numele lui este legat de companii precum Mediafax şi Preboo.
Cristian Manafu - fost jurnalist, devenit organizator de evenimente şi blogger.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Practic iti inlocuieste sectiunea din dreapta direct in motorul de cautare Google cu o mini retea de socializare pe cuvintele de cautare.