Eurosport vine cu o nouă identitate de brand, după ce a fost preluat în totalitate de compania Discovery. Conform noii identităţi de brand, canalul Eurosport va deveni Eurosport 1, făcându-se astfel distincţia între cele două canale Eurosport, anunţă compania.
Noua identitate, care va fi dezvăluită mâine, pe 13 noiembrie, va fi susţinută de sloganul “Stârneşte pasiunea” şi de campania din social media #aceeaşipasiune, care îndeamnă fanii să împărtăşească poveştile lor legate de momentele extraordinare pe care le trăiesc pentru a-şi demonstra admiraţia pentru un sportiv, o echipă sau un sport.
Deţinut în totalitate de Discovery, Eurosport a achiziţionat în acest an drepturilor pentru Jocurile Olimpice în Europa.
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: “Eurosport s-a poziţionat ca un nume de referinţă pentru transmisiunile sportive în direct şi, sub patronajul Discovery, am continuat să ne extindem şi să reînsufleţim brandul pentru a fi mai aproape de fani. Lansarea noii identităţi de brand este încă un pas înainte pentru a face Eurosport destinaţia preferată pentru fanii sportului de pretutindeni. Noul slogan, “Stârneşte pasiunea”, care pune în centru fanii, este rezultatul unui întreg an plin de transformări pentru Eurosport.”
Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management Eurosport, a adăugat: „Rebrandingul Eurosport este urmarea unor ample cercetări desfăşurate în mai multe pieţe pentru a înţelege percepţia brandului şi pentru a defini valorile companiei.
Eurosport va avea o personalitate distinctă şi imagini vizuale îndrăzneţe, care să atragă fanii. Fanii şi sportivii trăiesc pasiunea pentru sport în maniere extraordinare. Eurosport stârneşte acum această pasiune şi sărbătoreşte devotamentul, ambiţia, dedicarea, sacrificiul, nebunia şi bucuria lor.”
Eurosport 1
Eurosport 2
Evoluţia logo-ului Eurosport (via logos.wikia.com/):
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii