PRODUCT PLACEMENT INEDIT. Distribuitorul filmului Star Wars, episodul 7 a ales o modalitate interesantă de a promova premiera mult aşteptatei producţii. Un moment din emisiunea Vocea României a fost adaptat având ca temă Războiul stelelor.
A fost vorba de câteva minute de coregrafie, în care echipa de dansatori a fost costumată în uniformele albe ale soldaţilor imperiali. Din peisaj nu a lipsit Darth Vader.
Momentul de dans a fost integrat în show, titlul filmului - Star Wars: Trezirea Forţei - fiind proiectat in spatele scenei. Agenţia de publicitate cu care a fost realizat proiectul special este Zenith Media.
Minutele de product placement au asigurat o expunere consistentă: media de audienţă a emisiunii a fost de peste 1,2 milioane de telespectatori, din care jumătate de milion au fost din publicul comercial 18-49 de ani, target activ care se intersectează cu ţinta producţiei Războiul stelelor.
Războiul Stelelor 7 va avea premiera pe marile ecrane vineri, 18 decembrie. Filmul produs de Disney este distribuit de Forum Film România.
Cât a costat momentul?
Dată fiind expunerea asigurată de integrarea în emisiune, preţul pentru un astfel de moment publicitar de tip Product Placement este în strânsă legătură cu audienţa programului. Din estimările Paginademedia.ro, costul minutelor Star Wars ar putea porni de la cel puţin 15.000-20.000 de euro.
Picture in picture în pauzele publicitare
O altă noutate în ediţia de aseară a fost transmisia din platou în pauzele publicitare, în sistem Picture in picture. La anumite reclame, pe ecran apăreau două ferestre: una în care apărea reclama şi alta în care erau date imagini din platoul Vocea României.
Pro TV a mai testat acest tip de reclamă şi în anii trecuţi, însă pe doar câteva spoturi. În ediţia de aseară, fiecare calup publicitar avea câteva reclame în care se puteau vedea imagini prin sistemul Picture in Picture.
Avantajul acestei variante? În mod normal, audienţa unui post TV scade în timpul calupului publicitar (cifra se poate duce la 30% din audienţa programului pe care îl întrerupe). Sistemul Picture in Picture menţine atenţia telespectatorilor, astfel încât variaţia de audienţă este mult mai mică.
GALERIE FOTO. Momentul Star Wars la Vocea României
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
De ce unii reusesc sa creeze un produs exceptional care ajunge un fenomen global, ca altii sa isi bata joc de el?
Nu e pacat ca unii se chinuie sa faca un produs exceptional, ca altii sa isi bata joc de el? Cred ca fanilor le pasa mai mult de StarWars decat distribuitorului ahtiat doar dupa audienta.