Skip to main content

Golin a lansat Media Recap, cu trenduri din social media şi sinteza evenimentelor media din 2015

 
Golin a lansat Media Recap, cu trenduri din social media şi sinteza evenimentelor media din 2015
Golin anunţă lansarea ediţiei de anul acesta a Media Recap – o analiză care prezintă trendurile din social media pentru 2016, precum şi cele mai importante campanii şi evenimente din social media din 2015. Raportul este realizat în cadrul unui parteneriat între The Bridge™, hubul de expertiză digitală Golin, şi bloggerul Alex Ciucă (hoinaru.ro).
Publicitate

„Cu Media Recap ne propunem să identificăm trenduri, canale şi tehnologii digitale care vor influenţa semnificativ activările de social media în 2016. Setăm astfel contextul pentru campaniile din acest an, mai ales că activitatea din social media a devenit şi mai relevantă, cu 8 milioane de români care utilizează cel puţin o platformă socială.”, spune Raluca Duţă, Chief of The Bridge™, Golin.

2015 a fost marcat de strânsa legătură dintre storytelling vizual şi storytelling emoţional, iar brandurile au trecut de la auzul selectiv la cel activ, pentru că tot mai mulţi utilizatori au o conexiune mobilă continuă.

TRENDURI. Un trend din 2015 care se va menţine şi în 2016 este conţinutul video integrat, mai ales că în 2015 Facebook aproape că şi-a dublat view-urile zilnice pe video-uri la 8 miliarde, depăşind YouTube.

De asemenea, Twitter a lansat video-urile native, iar Snapchat raportează zilnic 6 miliarde de vizionări ale video-urilor pe platformă (şi acest număr va continua să crească, având în vedere că Snapchat nu a vrut să se afilieze la Facebook).

E-book-ul Media Recap, disponibil AICI.

Câteva dintre evenimentele anului 2015:

  • Ianuarie: Skin Media preia Bucataras.ro. Orlando Nicoară şi Liviu Dumitraşcu anunţă WeLoveDigital, un nou hub digital în Bucureşti.
  • Februarie: Naspers, compania care deţine OLX, a cumpărat Tocmai.ro. Skin Media cumpără Restrograf.ro
  • Martie: Kubis Interactive deschide un birou în Cehia, al treilea după cele din România şi SUA. Tocmai.ro se închide.
  • Aprilie: eMag anunţă preluarea Fashion Days. Money Channel a încetat să mai emită. Orlando Nicoară anunţă lansarea 1616.ro.
  • Mai: 121.ro s-a închis la doi ani după ce a absorbit Hotcity. Carrefour a chemat 84 de agenţii la un pitch de creaţie.
  • Iunie: Facebook permite introducerea GIF-urilor în postări şi mesaje. S-a lansat ghidul de pitch.
  • Iulie: Disocvery preia în totalitate Eurosport. TVR News şi-a oprit emisia.
  • August: Facebook a avut într-o singură zi 1 miliard de utilizatori activi. Andreea Esca părăseşte conducerea The One.
  • Septembrie: Se lansează Profit.ro. Google îşi schimbă logo-ul.
  • Octombrie: Axel Springer cumpără 88% din Business Insider. Bobby Păunescu cumpără Studiourile MediaPro.
  • Noiembrie: Se lansează Digi FM. Radio Guerrilla şi-a primit licenţele.
  • Decembrie: Senior Hyperactive devine Lowe Profero.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus