Cum poţi convinge publicul să stea la televizor şi în timpul pauzelor publicitare? Pro TV a folosit aseară, la Românii au talent, un artificiu pentru a ţine audienţa ridicată şi în calupuri, când ratingul nu este la fel de mare ca în timpul programului.
Metoda folosită de Pro TV:
Înainte ca show-ul de talente să revină din pauza publicitară, pe ecran a fost afişat un carton cu mesajele "Românii au talent continuă" şi "revenim în două minute". Astfel, indirect, telespectatorii erau încurajaţi să nu schimbe canalul pe timpul difuzării calupurilor de publicitate.
O metodă asemănătoare este folosită de un alt canal din grup de câţiva ani. Pro Cinema a introdus de mai mult timp o numărătoare inversă care apare pe ecran cu două minute înainte de a reîncepe programul.
O formă de numărătoare inversă în pauzele publicitare a fost discutată şi în CNA, cu câţiva ani în urmă. Propunerea ca toate posturile să introducă un astfel de sistem nu a întrunit, însă, numărul de voturi necesar pentru a fi impusă ca normă.
Comentarii