După trei ediţii, emisiunea Bravo, România, produsă de Mona Segall la Antena 1, a fost mutată din prime-time, ca urmare a rezultatelor de audienţă slabe.
Emisiunea Bravo, România, în care concurenţii, provenind din diferite domenii, devin participanţi într-un spectacol tip musical, a debutat în urmă cu trei săptămâni, marţea de la 20.30. De săptămâna viitoare, însă, show-ul a fost mutat duminica, de la 22.00. În locul emisiunii, Antena 1 a programat un film de comedie - Dennis, pericol public.
Cifrele show-ului au fost, mai ales la ediţia de marţea aceasta, dezastruoase. Antena 1 a fost pe locul trei în topul audienţelor, pe toate cele trei targeturi de audienţă. La nivel naţional şi la oraşe, Pro TV şi Kanal D au depăşit de departe Antena 1.
La nivel Naţional, marţi seara, pe intervalul emisiunii produse de Mona Segall, show-ul a aut locul al treilea, cu o medie de 670.000 de persoane. Antena 1 a fost depăşită de departe de primele două clasate: Pro TV - 1,5 milioane de persoane, în timp ce Kanal D a fost urmărit de 1,4 milioane de telespectatori. Postul familiei Voiculescu a fost la o distanţă de peste 860.000 de persoane de primul loc, ocupat de Pro TV.
La oraşe, Kanal D a atras o medie de 780.000 de persoane, Pro TV - 776.000, iar Antena 1 a fost la peste 300.000 de persoane distanţă.
Audienţa posturilor TV de marţi, 19 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-23.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.541.000 | 8.4 | 18.2 |
2 | Kanal D | 1.431.000 | 7.8 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 674.000 | 3.7 | 7.9 |
4 | Antena 3 | 435.000 | 2.4 | 5.1 |
5 | Prima TV | 319.000 | 1.7 | 3.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 19 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-23.30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 780.000 | 7.8 | 16.5 |
2 | Pro TV | 776.000 | 7.8 | 16.5 |
3 | Antena 1 | 434.000 | 4.4 | 9.2 |
4 | Antena 3 | 275.000 | 2.8 | 5.8 |
5 | Romania TV | 168.000 | 1.7 | 3.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de marţi, 19 aprilie, pe intervalul Bravo, România (20.30-23.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 420.000 | 8.6 | 22.5 |
2 | Kanal D | 212.000 | 4.4 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 200.000 | 4.1 | 10.7 |
4 | Prima TV | 64.000 | 1.3 | 3.4 |
5 | Acasa | 53.000 | 1.1 | 2.8 |
Comentarii
Cred ca are audiente sub asteptari "proiectul" MS.
Sigur intrau in top 5