Ministerul Culturii vrea să-i convingă pe români să dea banii pentru Cuminţenia Pământului printr-o campanie gratuită. Instituţia a invitata agenţiile de publicitate, printr-un anunţ postat pe site, să dezvolte pro bono campania de comunicare pentru subscripţia naţională care urmează să fie lansată curând cu scopul achiziţionării sculpturii realizate de Constantin Brâncuşi.
Pentru susţinerea subscripţiei, Ministerul Culturii doreşte să iniţieze o campanie de comunicare integrată. Agenţiile de publicitate interesate sunt invitate să participe la un proces de selecţie.
Selecţia se va derula separat pentru partea de creaţie, media şi comunicare digitală şi separat pentru componenta de relaţii publice a campaniei şi va fi coordonată de o Comisie formată din reprezentanţi ai Ministerului Culturii, asistată de consultanţi din partea industriei de publicitate şi IAA România.
Agenţiile interesate sunt rugate să trimită prezentările de portofoliu pe adresa de email [email protected], specificând pentru ce componentă se înscriu în selecţie, până la data de 5 aprilie 2016.
În urma analizei portofoliilor, Comisia va desemna un număr de trei agenţii pentru fiecare componentă a campaniei, agenţii care vor fi rugate să dezvolte propuneri concrete pe baza unui brief.
Agenţiile selectate vor fi rugate să lucreze pro bono pentru implementarea campaniei, inclusiv în ceea ce priveşte costurile cu terţii, se mai menţionează în anunţ.
CONTEXT. Pe 16 martie 2016, Guvernul României a anunţat public intenţia de a achiziţiona sculptura „Cuminţenia Pământului”, una dintre cele mai importante lucrări din opera lui Constantin Brâncuşi, printr-un efort comun susţinut de stat şi de cetăţenii săi.
Subscripţia publică are ca obiectiv colectarea sumei de şase milioane de Euro, bani ce se vor adăuga celor cinci milioane alocate de Guvern pentru achiziţia sculpturii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Da e ok! Respect pentru arta si pentru Brancusi, dar e exagerata suma.