Un nou artificiu la Pro TV pentru a-şi ţine telespectatorii aproape şi în pauza publicitară. După ce cu câteva sătămâni în urmă vedetele Las Fierbinţi îi îndemnau pe telespectatori să nu schimbe programul sau emisiunile aveau cartoane care anunţau că mai sunt două minute până la încheierea pauzei publicitare, Pro TV a introdus cronometrul pe sfârşitul pauzei de reclamă.
Timer-ul este introdus pe ultimele două minute din pauza publicitară. Acesta a intrat din acest weekend în timpul filmelor de la Pro TV, dar şi la Românii au talent.
Un mecanism asemănător este de mai mulţi ani la ProCinema, canal parte al aceluiaşi grup.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a încercat în urmă cu trei ani o „reglementare” a pauzei publicitare, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Preşedintele CNA Laura Georgescu a înaintat atunci un proiect de decizie în urma căruia posturile ar fi trebuit să afişeze un cronometru pe ecran pe toată durata pauzei publicitare. Proiectul nu a trecut însă de votul membrilor.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Așa procedez și eu când sunt pe Pro TV.
Umblu prin ”vecini”...