AUDIENŢE. Cea de-a treia şi ultima partidă a României la Euro 2016 - România - Albania - a fost urmărită de aproape 4,3 milioane de români din întreaga ţară, la Pro TV şi Dolce Sport. Cei mai mulţi au fost pe Pro TV (aproape 4 milioane) şi 340.000 au fost pe Dolce Sport.
Meciul, difuzat de la ora 22.00, a avut cifre cu aproape jumătate de milion mai mici decât la partida Franţa - România, din deschiderea Euro 2016.
Chiar dacă în număr de telespectatori cifrele au fost mai mici decât la meciul de deschidere cu Franţa, cotele de piaţă obţinute de Pro TV au fost la nivel asemănător: peste 50% la nivel naţional şi aproape 70% pe targetul comercial. Ce înseamnă acest lucru? Consumul de TV în timpul meciului cu Elveţia a fost mai scăzut decât la România - Franţa, cu mulţi români la terase (zonă care nu este luată în calcul de clasamentele de audienţă).
Meciul a fost difuzat de Pro TV şi de Dolce Sport.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Albania (scor 0-1):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost urmărit de aproape patru milioane de persoane. Postul a obţinut o cotă de piaţă de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate din publicul cu televizoarele deschise era pe Pro TV.
Dolce Sport a intrat în top cinci audienţe, cu o medie de 340.000 de privitori, cele mai bune cifre obţinute de postul Telekom cu un meci de Euro 2016 - 342.000 de privitori.
Kanal D a obţinut locul al doilea, cu o medie de 904.000 de persoane.
URBAN. La oraşe, cifrele obţinute de Pro TV au fost de 2,6 milioane de telespectatori, cu 400.000 mai puţini ca la meciul de debut. Cota de piaţă la oraşe de Pro-ului a fost de peste 55%. Locul doi pentru Antena 1, care a obţinut cifre de şapte ori mai mici decât Pro TV.
Dolce Sport a avut poziţia a şasea, cu o medie de 115.000 de privitori.
COMERCIAL. Partida dintre România şi Albania a avut 1,2 milioane de telesepctatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cifrele au fost de zece ori mai mici decât locul al doilea, Antena 1. Dolce Sport a intrat în top cinci şi pe publicul comercial, cu o medie de 46.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV duminică, 20 iunie, pe intervalul meciului România - Albania (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.955.000 | 21.6 | 49.6 |
2 | Kanal D | 904.000 | 4.9 | 11.3 |
3 | Antena 1 | 600.000 | 3.3 | 7.5 |
4 | Dolce Sport | 342.000 | 1.9 | 4.3 |
5 | Romania TV | 273.000 | 1.5 | 3.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 20 iunie, pe intervalul meciului România - Albania (22.00-23.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.593.000 | 26.0 | 55.7 |
2 | Antena 1 | 360.000 | 3.6 | 7.7 |
3 | Kanal D | 313.000 | 3.1 | 6.7 |
4 | Romania TV | 180.000 | 1.8 | 3.9 |
5 | Antena 3 | 129.000 | 1.3 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 20 iunie, pe intervalul meciului România - Albania (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.239.000 | 25.4 | 63.2 |
2 | Antena 1 | 180.000 | 3.7 | 9.2 |
3 | Kanal D | 120.000 | 2.5 | 6.1 |
4 | Dolce Sport | 46.000 | 1.0 | 2.4 |
5 | Prima TV | 28.000 | 0.6 | 1.4 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Nu vă închipuiți cât de multe hoteluri, restaurante, baruri etc au televiziune prin cablu Next Gen satelit Telekom, etc...si au preferat sa se vizioneze meciul pe Dolce Sport 1.
Avem o echipa de tot rasul, felicitari albanezilor pentru ca au jucat dur si au inscris. Degeaba joaca daca habar n-au cum sa o faca
P.s.: ProTV sa schimbe comentatorii, sunt varza