Revistă nouă de business pe piaţa de print, începând din toamnă. Trei foşti jurnalişti ai publicaţiei Money Express (dispărută de pe piaţă) lansează un nou titlu – NewMoney.
Ionuţ Ancuţescu, Mona Dîrţu şi Mimi Noel sunt cei trei fondatori ai NewMoney.
„NewMoney îşi propune să recupereze, într-o formulă proaspătă, spiritul şi calitatea revistei Money Express care de patru ani a dispărut de pe piaţă din lipsă de finanţare”, a declarat Ionuţ Ancuţescu pentru Paginademedia.ro.
Mona Dîrţu, fostul redactor-şef al Money Express, va fi consultant şi va face traininguri de jurnalism cu echipa redacţională a viitorului New Money.
”Roul meu în noul proiect NewMoney va fi acela de consultant extern, nu de membru permanent al echipei editoriale. Mai precis, voi face training-uri de jurnalism de business pentru redactorii NewMoney”, a declarat Mona Dîrţu pentru Paginademedia.ro.
Ionuţ Ancuţescu, pentru Paginademedia.ro despre noul proiect editorial:
- "Revista NewMoney va avea, pentru început, 66 de pagini full-color şi va avea frecvenţă săptămânală."
- "Primul număr al revistei va fi publicat în cursul lunii septembrie. Totodată, revista va avea şi o personalitate online, prin site-ul NewMoney.ro."
- "Din echipa iniţială a Money Express vor contribui la actualul proiect Ionuţ Ancuţescu, Mona Dîrţu şi Mimi Noel. Echipa redacţională va reuni atât profesionişti cu experienţă, cât şi mulţi tineri pasionaţi de jurnalism."
- "Revista este finanţată de un fond privat de investiţii."
- "Ideea de a investi în print în condiţiile în care mantra momentului spune că ”viitorul este în online” poate părea nebunească. Dincolo de suportul în sine, NewMoney reprezintă o investiţie pe termen lung în conţinut relevant, riguros alcătuit şi redactat de jurnalişti care respectă regulile profesiei. Aceste atribute ale conţinutului reprezintă, de altfel, şi principalii diferenţiatori ai proiectului jurnalistic."
- "Noi, fondatorii proiectului, credem că acesta este singurul gen de proiect care poate rezista în timp şi care se poate impune pe o piaţă aparent aglomerată."
- "Ne propunem ca peste un an sau doi să devenim cea mai influentă revistă de business din România."
- "De asemenea, luăm în calcul posibilitatea de a prelua articole de la una dintre cele mai importante publicaţii de business din lume."
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii