Lupta pentru Exit-poll-ul de la ora 21.00, moment de maximă audienţă, se poartă încă de dimineaţă.
"România TV, singura televiziune de top care prezintă Exit-Poll", a titrat pe burtieră postul de ştiri cu orientare tabloidă.
De notat că, în această seară, un alt post de ştiri va difuza un sondaj Exit-poll propriu. Este vorba de Digi 24.
Burtiere România TV nu preciza ce înseamnă televiziune „de top”.
Din punct de vedere al audienţelor, la nivel naţional şi la oraşe audienţa România TV este mult peste Digi 24. Pe publicul comercial situaţia este însă diferită: jumătate din publicul Digi 24 este din targetul comercial, faţă de sub 10% la România TV.
De exemplu, în luna mai, după media în prime-time, România TV avea la nivel naţional 360.000 de telespectatori. Digi avea 60.000. La oraşe, România TV număra seara 210.000, Digi 24 puţin peste 50.000.
Situaţie total diferită pe segmentul comercial tânăr, 18.49 de ani, unde cele două staţii au fost, în mai foarte aproape. România TV a avut, în prime-time, 33.000 de telespectatori din targetul comercial. Digi 24 (cu un public total mult sub staţia tabloidă) a avut 25.000 de persoane din segmentul tânăr.
Comentarii
De A 3 si de Realitatea nu am informatii.
Despre ce top vorbim ?