
AUDIENŢA 360, PRINT + ONLINE. Câţi cititori neduplicaţi au ziarele cumulat pe hârtie şi online?
Libertatea are cumulat pe online şi print peste un milion de cititori, potrivit celui mai recent studiu al BRAT, Audienţa 360.
Click, deşi are mai mulţi cititori pe fiecare ediţie tipărită, ajunge la un rezultat 360 mai slab decât publicaţia grupului Ringier, de 680.000 de cititori cumulaţi. Motivul? Tabloidul grupului Adevărul Holding stă mai slab la categoria audienţă online.
Cercetarea acoperă intervalul noiembrie 2014 - mai 2016. Aceeaşi tendinţă în cazul celor două tabloide a fost observată şi la primul val de măsurare 360, realizat de BRAT pentru perioada mai 2014 - noiembrie 2015.
Faţă de valul anterior, ambele tabloide au un număr total de cititori mai mare.
Paginademedia.ro vă prezintă cum stau la capitolul audienţă 360 cele 14 publicaţii care au ales să intre în acest studiu al BRAT.
Publicaţii centrale cu apariţie cotidiană: Click, Libertatea, Adevărul şi Ziarul Financiar
Click şi Libertatea
PRINT. După numărul de cititori pe ediţiile pe print, Click este peste Libertatea:
483.000 de cititori pentru tabloidul editat de Adevărul Holding şi 349.000 de cititori la ediţia pe hârtie pentru ziarul grupului Ringier. La valul anterior, Click avea 372.000, iar Libertatea - 284.000.
CUMULAT. Câţi cititori neduplicaţi au cele două titluri pe online şi pe print?
Studiul arată că Libertatea numără 1.067.000 de cititori neduplicaţi pe ediţia de print plus online, în timp ce Click are 680.000 de cititori. La primul val 360, Libertatea număra 730.000 de cititori, iar Click - 476.000
Adevărul şi Ziarul Financiar
PRINT. Adevărul are 131.000 de cititori pe hârtie. Ziarul Financiar este citit, în medie, de 80.000 de persoane.
CUMULAT. Studiul arată că Adevărul numără 672.000 de cititori neduplicaţi. La rândul său, Ziarul Financiar cumulează 280.000 de cititori pe online şi print.
Reviste pentru femei care apar în studiul 360: Ce se întâmplă Doctore?, Unica, Femeia şi The One
PRINT.
- Ce se întâmplă doctore: 325.000 de cititori în medie pe ediţie.
- Femeia: 229.000.
- Unica: 122.000.
- Cosmopolitan: 89.000
- The One: 69.000
CUMULAT.
- Ce se întâmplă doctore: 569, audienţă cumulată (print+online)
- Femeia: 280.000
- Unica: 406.000
- Cosmopolitan: 103.000
- The One: 155.000
Audienţa globală a celor 14 publicaţii care au ales să intre în Studiul 360, precum şi distribuţia cititorilor după mediul de provenienţă:
Produs media | Audienta la nivel National | % Urban | % Rural |
---|---|---|---|
Libertatea | 1.067.000 | 71% | 29% |
Click | 680.000 | 71% | 29% |
Adevarul | 672.000 | 70% | 30% |
CSID | 569.000 | 76% | 24% |
Unica | 406.000 | 78% | 22% |
Femeia | 280.000 | 72% | 28% |
Ziarul Financiar | 280.000 | 76% | 24% |
The One | 155.000 | 83% | 17% |
Monitorul De Suceava | 104.000 | 58% | 42% |
Cosmopolitan | 103.000 | 80% | 20% |
Business Magazin | 99.000 | 79% | 21% |
Mami | 95.000 | 66% | 34% |
Bihoreanul | 36.000 | 58% | 42% |
Cariere | 34.000 | 82% | 21% |
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii