AUDIENŢE. Finala Euro 2016, disputată între Portugalia şi Franţa, a fost al patrulea cel mai urmărit meci al competiţiei de pe Pro TV. Partida a avut 3,2 milioane de telespectatori la niveulul întregii ţări. Alţi aproape 300.000 de persoane au văzut partida pe Dolce Sport.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (1 - 0):
NAŢIONAL. Partida în care s-a decis câştigătoarea cupei Euro 2016 a fost urmărită, la Pro TVde 3,2 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare (meci plus prelungiri). Postul a avut cifre de patru ori mai mari decât locul doi, care a fost al Kanal D. Antena 1 a avut poziţia a treia, cu 370.000 de persoane.
Dolce Sport a fost pe şapte, cu 289.000 de privitori, în întreaga ţară.
URBAN. La oraşe, Pro TV a fost urmărit de 2,1 milioane de persoane, pe intervalul partidei, care s-a întins după miezul nopţii. Pro TV a avut, pe intervalul partidei, o cotă de piaţă de 52,3%, ceea ce înseamnă
Kanal D şi-a adjudecat poziţia secundă, cu o medie de 317.000 de orşeni. Cifrele au fost de aproape şapte ori mai mici decât locul al doilea. La oraşe, pozţia a treia a fost a Antenei 3, care a obţinut o medie de 250.000 de persoane. Postul de ştiri a fost peste Antena 1 care a fost urmărită de aproape 200.000 de persoane.
Dolce Sport a avut poziţia a şaptea, cu o medie de 78.000 de persoane.
COMERCIAL. Pro TV a obţinut pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, printre cele mai bune cifre ale anului, puţin peste un milion de persoane, cifre de 10 ori mai mari decât cele ale locului secund. Postul a avut o cotă de piaţă de 61,5%.
Antena 1 şi Kanal D au fost aproape la egalitate. Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 42.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel NAŢIONAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.277.000 | 17.9 | 44.3 |
2 | Kanal D | 815.000 | 4.4 | 11.0 |
3 | Antena 1 | 369.000 | 2.0 | 5.0 |
4 | Romania TV | 346.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | Prima TV | 323.000 | 1.8 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel URBAN:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.160.000 | 21.7 | 52.3 |
2 | Kanal D | 317.000 | 3.2 | 7.7 |
3 | Antena 3 | 248.000 | 2.5 | 6.0 |
4 | Antena 1 | 196.000 | 2.0 | 4.7 |
5 | Romania TV | 195.000 | 2.0 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel COMERCIAL:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.095.000 | 22.3 | 61.5 |
2 | Antena 1 | 111.000 | 2.3 | 6.3 |
3 | Kanal D | 110.000 | 2.2 | 6.2 |
4 | Prima TV | 67.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Dolce Sport | 42.000 | 0.9 | 2.4 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Pentru informarea ta: NU toti cei 20 de milioane de romani se uita la TV. Sunt peste 4 mil. de copii, crezi ca ei se uita la meci? Sunt batrani, crezi ca ei se uita la meci?? Sunt tineri care prefera sa iasa in oras, nu sa stea in fata TV-ului, ca sa ce.. sa vezi meciul in care Romania nu apare.
Daca juca Romania in finala, ProTV sigur ajungea la 90% share