Skip to main content

AUDIENŢE Finala Euro 2016: Doar meciurile României au fost peste Portugalia - Franţa

 
AUDIENŢE Finala Euro 2016: Doar meciurile României au fost peste Portugalia - Franţa

AUDIENŢE. Finala Euro 2016, disputată între Portugalia şi Franţa, a fost al patrulea cel mai urmărit meci al competiţiei de pe Pro TV. Partida a avut 3,2 milioane de telespectatori la niveulul întregii ţări. Alţi aproape 300.000 de persoane au văzut partida pe Dolce Sport.

Publicitate

VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016

ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).

Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (1 - 0):

NAŢIONAL. Partida în care s-a decis câştigătoarea cupei Euro 2016 a fost urmărită, la Pro TVde 3,2 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare (meci plus prelungiri). Postul a avut cifre de patru ori mai mari decât locul doi, care a fost al Kanal D. Antena 1 a avut poziţia a treia, cu 370.000 de persoane.

Dolce Sport a fost pe şapte, cu 289.000 de privitori, în întreaga ţară.

URBAN. La oraşe, Pro TV a fost urmărit de 2,1 milioane de persoane, pe intervalul partidei, care s-a întins după miezul nopţii. Pro TV a avut, pe intervalul partidei, o cotă de piaţă de 52,3%, ceea ce înseamnă

Kanal D şi-a adjudecat poziţia secundă, cu o medie de 317.000 de orşeni. Cifrele au fost de aproape şapte ori mai mici decât locul al doilea. La oraşe, pozţia a treia a fost a Antenei 3, care a obţinut o medie de 250.000 de persoane. Postul de ştiri a fost peste Antena 1 care a fost urmărită de aproape 200.000 de persoane.

Dolce Sport a avut poziţia a şaptea, cu o medie de 78.000 de persoane.

COMERCIAL. Pro TV a obţinut pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, printre cele mai bune cifre ale anului, puţin peste un milion de persoane, cifre de 10 ori mai mari decât cele ale locului secund. Postul a avut o cotă de piaţă de 61,5%.

Antena 1 şi Kanal D au fost aproape la egalitate. Dolce Sport a intrat în top cinci, cu o medie de 42.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel NAŢIONAL:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 3.277.000 17.9 44.3
2 Kanal D 815.000 4.4 11.0
3 Antena 1 369.000 2.0 5.0
4 Romania TV 346.000 1.9 4.7
5 Prima TV 323.000 1.8 4.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel URBAN:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.160.000 21.7 52.3
2 Kanal D 317.000 3.2 7.7
3 Antena 3 248.000 2.5 6.0
4 Antena 1 196.000 2.0 4.7
5 Romania TV 195.000 2.0 4.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 10 iulie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22.00 - 00.30), la nivel COMERCIAL:

Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.095.000 22.3 61.5
2 Antena 1 111.000 2.3 6.3
3 Kanal D 110.000 2.2 6.2
4 Prima TV 67.000 1.4 3.8
5 Dolce Sport 42.000 0.9 2.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mihaela Mihaela
    O crestere semnificativa! Interesant! Pacat ca nu a reusit Romania performanta de a ajunge in finale ca paote am fi vazut alte cifre si am fi comparat international.
  • ciprian ciprian
    va rog frumos sa postati audientele serialelor pe luna iunie 2016.
  • Expertul, Expertul,
    ProTV a obtinut un share aproape dublu pe comercial, fata de ce reusea tvr cu finala euro 2012! ProTV cu finala Portugalia - Franta, 22.3 rating si 61.5 % share, in timp ce tvr cu finala Spania - Italia, 15 rating si 35.8% share.
  • Expertul, Expertul,
    Cred ca e foarte clar! ProTV e singura televiziune profesionista din Romania! Daca UEFA vrea cea mai buna vizibilitate, ar trebui sa vedem cele mai tari competitii fotbalistice, doar la ProTV. Euro2016, difuzat de ProTV, a obtinut audiente mult peste ce reusea tvr cu euro 2012. http://www.paginademedia.ro/2012/07/finala-euro-2012-de-pe-tvr-aproape-trei-milioane-de-telespectatori-cat-a-facut-meciul-si-pe-dolce
  • Stefan Stefan
    @Adi Pai nu sunt. Audientele contorizate nu includ si persoanele care au urmarit Euro 2016 pe terase sau acasa la altcineva, deci audientele reale sunt putin mai mari. Dar in niciun caz 17 milioane :)) Gandeste-te ca sunt destule gospodarii in mediul rural care nu au televizoare, si sunt destul de multi oameni in Romania neinteresati de fotbal. As aprecia ca s-au uitat cam 6 milioane.
  • Iuli Iuli
    @Adi, ce intrebare stupida ai.
    Pentru informarea ta: NU toti cei 20 de milioane de romani se uita la TV. Sunt peste 4 mil. de copii, crezi ca ei se uita la meci? Sunt batrani, crezi ca ei se uita la meci?? Sunt tineri care prefera sa iasa in oras, nu sa stea in fata TV-ului, ca sa ce.. sa vezi meciul in care Romania nu apare.

    Daca juca Romania in finala, ProTV sigur ajungea la 90% share
  • Adi Adi
    Eu chiar cred ca aceste audiente nu au nicio legatura cu realitatea. Nu sunt un specialist dar nu ma poate convinge nimeni ca in tara asta 17 milioane de oameni NU s-au uitat la finala CE! Eu asa ceva nu cred! Ca s-au uitat 3 din 20 !!!

Trimite un comentariu

sus