Robert Tiderle, fondatorul agenţiei Papaya Advertising, reacţionează pe Facebook la criticile şi controversele trezite de spotul "Ultimul tren" care susţine achiziţionarea sculpturii Cuminţenia Pământului.
"Stiu ca daca s-ar organiza un concurs de popularitate in advertisingul romanesc as fi descalificat inca din faza de inscriere. Mi-ar fi suras, bineinteles, ca lumea sa ne priveasca, pe noi, cei de la Papaya, cu mai multa ingaduinta. Sau macar sa nu ne judece abrupt, fara macar sa incerce sa inteleaga de ce, cateodata, facem ceea ce facem", a scris Tiderle în această seară pe pagina sa de Facebook.
Textul însoţeşte un link la o ştire de pe Digi24.ro intitulată "Avocatul moştenitorilor „Cuminţeniei Pământului”: Contractul e semnat. Banii trebuie plătiţi, indiferent de unde vin".
În continuare, fondatorul agenţiei de publicitate Papaya Advertising spune că demersul lor "poate ajuta la aflarea adevărului".
"Pentru ca, din cand in cand, o campanie care da unora doar motive sa te injure, poate ajuta si la aflarea adevarului. Am incercat acum cativa ani sa aflam adevarul despre Rosia Montana. Acum, la nici 24 de ore de la lansare, aflam si adevarul despre subscriptia pentru Cumintenie.
Hai ca se poate", a mai spus Tiderle.
Comentarii
Hai lasa-ne.