Trecerea la transmisia HD, anunţată de trustul Intact pentru luna septembrie, se va face mai târziu. În luna mai, chiar în ziua în care Curtea de Apel anunţa condamnările (care nu au fost definitive) din dosarul de şantaj Antena - RCS, postul anunţa printr-un comunicat planurile pentru acest an, printre care şi trecerea la HD.
„Grupul este perfect capabil să susţină toate proiectele în care s-a angajat şi să dezvolte altele noi. Unul dintre acestea este investiţia în tehnologia HD, în care va fi disponibilă transmisia tuturor canalelor TV Intact, începând cu luna septembrie 2016”, spunea la vremea respectivă un anunţ al grupului Intact.
În luna septembrie, însă, posturile nu au mai anunţat nimic despre trecerea la transmisia HD. Contactaţi de Paginademedia.ro, reprezentanţii trustului Intact nu au răspuns întrebărilor.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, se estimează că trecerea se va face, cel mai probabil, spre sfârşitul lunii noiembrie.
De altfel, săptămâna trecută, Andreea Berecleanu spunea într-un reportaj la Antena 1 că „Observatorul, peste nici două luni, intră într-o altă epocă”.
Paginademedia.ro a anunţat recent că un fost manager din Pro TV se va ocupa de relansarea Observatorului. „Postul va avea studiouri noi, grafică nouă şi sisteme tehnice la cel mai înalt nivel vor susţine transformările pe care Observatorul le va suferi în următoarea perioadă”,spuneau reprezentanţii Antenei 1.
Anunţul grupului Intact din luna mai:
"Intact Media Group a luat act de decizia Curţii de Apel de astăzi, 12 mai 2016. Vom contesta hotărârea instanţei, convinşi fiind de justeţea probelor noastre.
Aflat în cel de-al douazecisicincilea an de existenţa, Intact Media Group, cel mai mare business românesc de media, este mai solid că niciodată. Grupul este perfect capabil să susţină toate proiectele în care s-a angajat şi să dezvolte altele noi. Unul dintre acestea este investiţia în tehnologia HD, în care va fi disponibilă transmisia tuturor canalelor TV Intact, începând cu luna septembrie 2016. O altă zonă cheie în dezvoltarea strategică a grupului este expansiunea digitală, în care se vor investi 10 milioane de euro în perioada următoare.
În acest moment, Intact Media Group este, prin platformele sale, principalul furnizor de conţinut media la nivel naţional, cu un ritm constant de investiţii. La începutul anului am lansat canalul Happy Channel, care în scurt timp şi-a dublat cota de piaţă. Portalul “lajumate.ro” a devenit, rapid, unul dintre cele mai importante site-uri de anunţuri din ţară, iar relansarea cotidianului “Jurnalul Naţional” relevă angajamentul nostru şi în zona de print. Rezultatele de audienţă vin să valideze strategia de dezvoltare: în primul trimestru al anului, televizunile din grup s-au apreciat pe publicul tânăr şi performează mult mai bine pe targetul 18-49 urban. De exemplu, luna aprilie a adus o creştere de 18% a cotei de piaţă a Antenei 1 în Prime Time, datorită consistenţei emisiunilor de divertisment din grila de primăvară şi a fidelităţii publicului nostru.
Intenţionăm să menţinem acelaşi ritm de creştere susţinut şi mulţumim publicului şi partenerilor noştri pentru loialitate şi susţinere.
Rămânem aproape."
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Deocamdată pretabilă pentru HD este Antena 1 și poate poate Happy Channel.
Stars și Antena 3 se descurcă și fără HD.
Din păcate multă lume confundă emisia HD cu emisia în format 16:9.
Sigur că și cele două antene mai mici trebuie să treacă la formatul 16:9, însă nu este musai să emită și HD.
Altfel, e alegerea lor. E bine ca măcar reușesc pana la finalul anului sa ajungă la HD. Vedem după cat vor afecta audientele.