CAMPANIE. România Modernă, poveşti în imagini şi în scris. O perspectivă vizuală şi una editorială. A fost ideea de bază a unei campanii desfăşurate de agenţia Ogilvy & Mather România pentru Ciuc Radler.
Timp de o lună, fotograful Sorin Onişor şi jurnalista Diana Cosmin (Forbes România) au străbătut ţara postând zilnic impresiile pe un site special creat pentru acest proiect.
În cifre: peste 30 de locuri fotografiate de Sorin Onişor şi descrise de Diana Cosmin şi 7.000 de kilometri parcurşi, pe un traseu care a inclus, printre altele, Bucureştiul, Timişoara, Iaşi, Braşov şi Constanţa.
Conceptul campaniei şi legătura cu Ciuc Radler:
„O intenţie de a vorbi despre România aşa cum ai povesti celui mai bun prieten, la o şuetă: fără judecăţi şi prejudecăţi, dintr-o perspectivă realistă, pozitivă şi, mai ales, dinamică.
România Modernă vorbeşte despre lucrurile noi, emergente despre un remix proaspăt între vechi şi nou, despre atitudini şi idei deştepte”, spun reprezentanţii agenţiei Ogilvy.
„România Modernă este cea mai complexă campanie realizată de echipa Ogilvy & Mather România pentru Ciuc Premium, de la momentul câştigării contului, la începutul acestui an”, susţin oficialii companiei.
Trimite un comentariu